امام جمعه های خامنه ای: دشمن اصل نظام را هدف قرار داده است این ها می خواستند نظام را از بین ببرند

زوزه‌های هراس از مجاهدین و قیام مردم ایران، محور اصلی خطبه های امام جمعه خامنه‌ای در شهرهای مختلف بود.

آخوند ایمانی امام جمعه خامنه‌ای در شیراز: جنگ نرم در همه دوران ها حاصل ائتلاف سه گانه (مجاهدین)، زور گویان کینه توز و شایعه سازان [است ] ... اگر تبعید و لعنت آنها را ادب نکرد دستگیر می شوند و اگر زندان هم آنها را ادب نکرد، طبق فرمایش قرآن باید کشته شوند.
نمایش جمعه رشت، آخوند شفیعی: بهترین راه پیشگیری از بروز فتنه و اغتشاش رسیدگی به مشکلات جامعه و جداکردن خط آحاد ملت با (مجاهدین) است.
در اغتشاشات اخیر برخی فرصت طلبان معاند با ارتباط عناصر خارجی در صدد ایجاد اغتشاش و ناامنی برآمدند
آخوند بوشهری امام جمعه خامنه‌ای در قم: کسانی بودند که تحت تاثیر گراهای دشمن قرار گرفته و از مسیر فضای مجازی حرکت کردند... چرا گوش به (مجاهدین) دادند؟ چرا به (نظام) اهانت کردید؟...اینگونه نباشد که دشمن روی ما به عنوان لشکر پیاده نظام حساب کند...اینها دفاع موشکی و اقتدار ما در منطقه را نشانه گرفته بودند

نمایش جمعه شاهرود، آخوند سعیدی: این ها می خواستند (نظام) را از بین ببرند، براین اساس قرار بود تا ۴۰ روز ناآرامی ها را به صورت مسالمت آمیز پیش برده و شعارهایی در باره معیشت مردم بدهند و سپس شعارهای ساختارشکنانه سردهند و به دنبال آن افراد مسلحی از گروه های تروریستی ازمرزهای شرق و غرب وارد کشور بشوند.

محمدحسینیان امام‌جمعه دامغان: دشمنان خارجی و هدایت‌کنندگان فتنه در داخل با تعیین سه هزار سرشاخه و قریب به ۱۰۰ گروه سازمان‌یافته به دنبال زدن ضربه‌ای اساسی به (نظام) بودند... تشویش اذهان عمومی، ایجاد کمپین‌های مختلف، طراحی شعار، تشویق به مبارزه با نیروهای انتظامی، مرتبط سازی افراد داخل و خارج کشور و مبادله فراوان پول ازجمله زمینه‌سازی‌هایی بود که از سوی آمریکا و همکاری شبکه (مجاهدین) انجام شد. فضای مجازی مأوای قرارگاه‌های آشوب برای فتنه‌گران در اغتشاشات اخیر بود.

امام جمعه رژیم در ساری: دشمن اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناسد و اصل نظام را هدف قرار داست

امام جمعه رژیم در دزفول: در جریان نا آرامیهای اخیر صدها شبکه و کانال با اعضای زیاد ایجاد شد که علیه (نظام) خیانت کردند.

نمایش جمعه میامی، آخوند صفایی پور: دروغ پردازی ها در شبکه های اجتماعی توسط دشمنان نظام تمامی نخواهدداشت

خطبه نمایش جمعه بناب، آخوند بنایی: مردم باید هوشیار باشند حوادث اخیر یک درس عبرت برای همه بود... صدای این ملت را بشنوید و کاری نکنید که مبادا این ملت از ما قهر و پشت کنند.

آخوند محمدی امام جمعه رژیم در میانه: دشمنان (نظام) همچنان درصدد براندازی نظام اسلامی هستند، ... اخیراً شاهد توطئه دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی بودیم ...دشمن می‌خواهد با شایعه پراکنی در جهت تضعیف ولایت، اراده مردم را سست کنند
امام جمعه رژیم در مرند: آخوند نعمت زاده: همه باید مراقب باشیم... چراکه خداوند چک سفید به ما نداده است.

آخوند موسوی امام جمعه رژیم در آران و بیدگل: امروزه تلگرام و اینستاگرام یکی از ابزارهای تأثیرگذار در دست دشمن است که در قضیه اغتشاشات هم سنگ تمام گذاشتند و به عضوگیری و ارتباط‌گیری پرداختند.
شریفی‌نیا امام جمعه خامنه‌ای در آرادان: بیش از ۸ هزار گروه‌های مجازی در شبکه‌های اجتماعی در خارج از کشور با محوریت نابودی (نظام) و تحریک ملت ایران در حال فعالیت است.

آخوند احمد خاتمی در سالگرد حمله به مراکز حکومتی در شهر آمل در سال ۶۰، طی یک سخنرانی در این شهر، هراس حکومت آخوندی را از اوج گرفتن قیامهای مردمی و سرنگونی نظام ولایت فقیه برملا کرد و گفت: اصل نظام آخوندی در خطر است.
وی افزود:‌ «متاسفانه در برخی از شهرها ضد انقلاب موج سواری کرد... ذره ای نباید در مقابل توطئه های دشمنان کوتاه آمد اینبار قصه قصه چپ نیست قصه قصه اصلاح طلب نیست قصه قصه اصولگرا نیست قصه قصه اصل نظامه [ آیه ] به صراحت تیلرسون وزیر خارجه امریکا گفته مشکل ما نظام انقلابی ایران هست و ما باید نظام ، این عین عبارتشه، انقلابی ایران را ساقط کنیم
باید ایستاد باید مقاومت کرد ممکن است این روزها که سرشون به سنگ خورده یک شیطنت های دیگری داشته باشند آن چه راه علاج است حضور شما خوبان در صحنه است توطئه گر را در هر جا که دیدید با هر ویژگی که داره شرعا باید به مسئولین خبر بدید به مسئولین مربوطه جریان نفاق کلک اش اینجوری در کشور کنده شد...
ملاحظه هیچی حتی خویش و قومی اگر برادر هم منافق بود باید بدستگاه های امنیتی خبر بدید و خبر دادید این هوشیاری شما بود کلک شون از ایران کنده شد، ۱۷ هزار ترور توسط اینها انجام شده».