وحشت یک مهره رژیم از قیام:‌ نه از تاک و نه از تاک نشین باقی نخواهد ماند

 یک دپیلومات رژیم در اظهاراتی هراس‌آلود از استمرار قیام و وقوع سونامی گفت: اگر بجای مدیریت حل بحران به مدیریت گذر از بحران پرداخته شود، تهدیدات امروز، فردا به سونامی تبدیل می شود که دیگر نه از تاک و نه از تاک نشین آثاری باقی نمی ماند.

وی می نویسد: اعتراضات زنگ هشدار برای بیدار شدن و وارد عمل شدن بود....... باید یاد بگیریم تغییر کنیم. اگر یاد نگیریم تغییرمان می دهند. می شد با تدبیر به جام زهر و برجام نرسید اما رسیدیم و سرمایه های عظیمی بر باد رفت. این دو حاصل فشار بیرونی بود اما باید نگران بود که اگر فشار از داخل وارد شود چه خواهد شد.

این دیپلومات رژیم که رسانه‌های حکومتی از او به عنوان تحلیلگر ارشد وزارت خارجه رژیم یاد کرد، کرده‌اند، افزود: بی شک بیش از همه در شرایط امروز کشور مقصرند. باید یاد بگیریم پوزش طلبیده و اعتراف کنیم که ما نیز مقصریم. هنوز دیر نشده است، اما تعلل در درک، علت یابی و درمان می تواند عامل دیر شدن شود...

انتساب اعتراضات به خارج از مرزهای ایران اگر از روی ساده لوحی نباشد به هدف نسخه پیچیی است که هدف آن نه درمان، بلکه حذف صورت مسأله است. (نظام) بیمار است و این بیماری فراگیری است که به سراسر وجود آن سرایت کرده است.