ادامه تجمع های اعتراضی در تهران، نقده، ملایر و زنجان

در ادامه اعترضات مردمی امروز، شهرهای تهران، نقده، ملایر و زنجان شاهد تجمع های شاهد اعتراضات بیشتری بود.

روز یکشنبه اول بهمن؛ جمعی از غارت شدگان کاسپین در تهران در مقابل شعبه کاسپین در دروازه دولت تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها اقدام به خالی کردن زباله ها در مقابل ساختمان این شعبه کردند.

در تهران جمعی از دانشجویان دکترا در اعتراض به رسیدگی نشدن به مطالبات ۸ ماهه دانشجویی خود و اشتغال دانشجویان دکترا در مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند.

بر روی بنری که در دست تجمع کنندگان بود؛ نوشته شده بود:‌نتیجه هشت ماه پیگیری مدنی = صفر. قولهای بسیاری داده شد اما به هیچکدام عمل نشد.

در نقده جمعی ازکشاورزان در مقابل کارخانه قند تجمع کردند و به پرداخت نشدن مطالباتشان اعتراض کردند.

در ملایر کارگران کارخانه کیان کُرد، صبح روز یکشنبه در ادامه اعتراضات خود با تجمع در محور جاده ملایر به اراک، خواستار شکل‌گیری تشکل کارگری در این واحد تولیدی شدند.

کارگران گفتند شکل‌گیری این نهاد در شرایط نامعلوم کارخانه و کارگرانش که در حال حاضر برای معوقات مزدی ۶ ماهه حدود یک ماه به صورت غیرمستمر در اعتصاب هستند، ضرورت دارد. بر روی بنری که در دست کارگران معترض نوشته شده بود:به داد کارگران کیان کرد برسید. ۶ ماه است که حقوق کارگران پرداخت نشده است.

در زنجان کارگران خدمات شهری منطقه ۲ در اعتراض به واگذاری فعالیتهای این ارگان به باندهای غارتگر رژیم تحت عنوان بخش خصوصی در مقابل ساختمان شهرداری رژیم تجمع کردند.

تجمع اعتراضی جوانان بیکار در اهواز و مقابله نیروهای سرکوبگر با جوانان