اذعان خامنه ای به بسیج حکومتی و مهندسی وی به نمایشهای مسخره ۲۲ بهمن

خامنه‌ای در پیامی که بعد از نمایشهای حکومتی ۲۲بهمن فرستاد، تلویحا اذعان کرد که بسیج حکومتی و مهندسی وی برای ترتیب دادن این نمایشها برای پاسخگویی به قیام سراسری مردم ایران علیه نظام ولایت فقیه بوده است.

وی در پیام مسخره‌ خود گفت: حادثه‌ مهمی در روز ۲۲ بهمن آفریده شده است و پاسخ قاطع به دشمنان و سست عهدان است.

امام جمعه ها و مهره های خامنه ای نیز در سخنرانی های خود در این نمایشهای حکومتی ترس و وحشت ولی فقیه ارتجاع را از مجاهدین و قیام سراسری به نمایش گذاشتند:

آخوند حسینی بوشهری ـ رشت ۲۲ بهمن ۹۶: ... دشمنان ما خیلی با بی رحمانه با ما برخورد کردند من تعجب میکنم تعداد کمی احساس میکنند امروز ممکن است امریکا برای ما منجی باشد اروپا برای ما منجی باشد کسانی که در خیابانهای تهران به مغازه دار رحم نمیکردند و ترور میکردند اینها برای ما منجی باشند... تهدیدات داخلی ما این است که خدایی ناخواسته ملت مابدبین بشوند احساس سرخوردگی بکنند بجای گوش دادن حرف دوست حرف دشمن را بعنوان یک سخن واقعی تلقی کنند.

پاسدار قاسم سلیمانی ـ کرمان ۲۲ بهمن ۹۶: «نکته سوم، در فتنه‌ها بود. خصوصاً فتنه‌های اول دوره‌های اول انقلاب که انقلاب نوجوان بود. حادثه لیبرال‌ها و توده‌ای‌ها، چب ها، منافقین، آن جنگ‌های خیابانی که منافقین در خیابان‌های کشور راه انداختند...
ملت ایران در حوادث بعدی در توطئه‌ها و فتنه‌های داخلی در سال‌های بعد خصوصاً فتنه اخیر ۸۸ همین آخرین فتنه‌ای که ضدانقلاب سوءاستفاده کرد از بعضی از نگرانی‌ها...یک برداشت غلطی می‌کنند، فکر می‌کنند و بعضی می‌گویند و بر زبان جاری می‌کنند و من شنیده‌ام، دلسوزانه هم ممکن است بگویند این حرف را که همان‌طوری که امام در قصه‌ها قطعنامه و آتش‌بس جام زهر را نوشید امام امروز هم باید در مقابل آمریکا هم این کار را انجام بدهد. این چه غفلت بزرگی است این چه سفسطه خطرناکی است... این چه قیاسی است. این جام زهر و این زهر جان اسلام را می‌گیرد. جان ایران را کامل می‌گیرد».
 
تلویزیون حکومت آخوندی درباره نقش مقاومت ایران در برهم زدن رؤیای ساخت بمب اتمی گفت: «دهه ۱۳۸۰ را میتوان دهه رشد محسوس هسته ای دانست تاسیسات اراک و نطنز در این دهه به بهره برداری میرسد...
فضا سازی سنگین رسانه ای درباره فعالیتهای پنهان هسته ای در نطنز و اراک آغاز میشود مثل همیشه منافقین و ضد انقلاب معرکه گردان هستند و آمریکایی ها حامی پیدا و پنهان ماجرا».

خامنه‌ای که خودش برای مهندسی راهپیمایی حکومتی ۲۲ بهمن وارد صحنه‌ شده بود، شماری از مهره‌های اصلی خود را به شهرهای مختلف اعزام کرد تا روز تماشایی را برای ولی فقیه ارتجاع در مقابله با قیام رقم بزنند. اما سخنرانیهای کارگزاران اصلی نظام آخوندی نیز حاوی اعترافات به بن‌بستهای مرگبار و ابراز وحشت از چشم‌انداز سرنگونی رژیم بود.

آخوند حسن روحانی ۲۲ بهمن ۹۶: انقلاب ما وقتی پیروز شد که همه با هم بودیم در قطار انقلاب مسافران فراوانی بودند, حالا بطور طبیعی بعضی ها خودشون خواستند از قطار انقلاب پیاده شدند برخی هم از قطار انقلاب پیاده کردیم که میتوانستیم پیاده نکنیم و امروز باید همه را دومرتبه به سوار شدن قطار موفقیت و پیروزی انقلاب دعوت کنیم...
ما امروز در سرزمین مان نیاز به همه اصولگرایان به همه اصلاح طلبان به همه اعتدال گرایان و به همه ملتی که اعتقاد به قانون اساسی دارند داریم ترانزیشن ... اگر در دو تا مسئله ما اختلاف نظر داریم جناح ها اختلاف دارند دعوا نداره شعار نداره صندوق صندوق آرا را بیاوریم طبق اصل ۵۹ قانون اساسی هر چه مردم گفتند به اون عمل کنیم این ظرفیت قانون اساسی ما است ..

پاسدار علی لاریجانی ـ شیراز ۲۲ بهمن ۹۶: شما این روزها که خودتان داشتید مهیا می‌کردید برای جشن انقلاب, شاهد بودید که چه تبلیغاتی علیه ملت ایران راه انداختند از هر وسیله‌ای برای مأیوس کردن ملت بهره بردند که ۲۲ بهمن امسال از نشاط درخور ۴۰ سالگی بهره‌مند نشود....
 درزمینه موشکی حرف مفت می‌زنند. به‌خوبی می‌دانند که اگر ملت مصمم به تحول به تغییر سریع در توسعه باشد توانمندی جوانان این سرزمین آن‌ها محقق می‌کنند. پس باید برای این امر مانع ایجاد کنند. این مانع چیست . دو رکن دارد. یک مأیوس کردن مردم با روش‌های کثیف رسانه‌ای و القای این امر که اصلاح و تغییر ممکن نیست.