اعترضات غارت شدگان و بازنشستگان در مقابل مجلس آخوندی با شعار مرگ بر روحانی

صبح چهارشنبه کارگران، معلمان و غارت شدگان، در شهرهای تهران، اهواز و رشت دست به اعتراض زدند.

در تهران فرهنگیان و کارگران بازنشسته، غارت شدگان موسسههای حکومتی از جمله کاسپین متعلق به سپاه پاسداران، آرمان وحدت خوزستان و موسسه پدیده در مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند. آنها علیه رژیم دزد و چپاولگر آخوندی شعار دادند:‌ مرگ بر روحانی - لاریجانی قاضیه با دزدها همبازیه، زندانی سیاسی آزاد باید گردد، معلم زندانی آزاد باید گردد، کارگر زندانی آزاد باید گردد.

کارگران، معلمان و غارت شدگان ستمدیده در اجتماع گسترده خود، شعار می دادند:‌ فریاد فریاد از این همه بیداد، نان مسکن آزادی،
بازنشستگان و غارت شدگان با دردست داشتن پلاکاردهایی دور میدان بهارستان دست به راهپیمایی زدند و شعار می دادند: فریاد فریاد از این همه بیداد- یک اختلاس کم بشه مشکل ما حل میشه.

مزدوران نیروی انتظامی در وحشت از بالاگرفتن گسترش اعتراضات غارت شدگان و کارگران و محرومان از آنها می خواستند که تنها در محدوده محوطه مجلس تجمع کنند و از درگیری با معترضین خودداری می کردند.

در رشت نیز غارت شدگان موسسه کاسپین وابسته به سپاه پاسداران در مقابل شعبه گلسار این موسسه حکومتی تجمع کرده و با پرتاب تخم مرغ و رنگ به در و شیشه ها و ساختمان نمایندگی این موسسه علیه کارگزاران دزد و فاسد رژیم شعار سردادند.

در مشهد غارت شدگان کاسپین صبح چهارشنبه در مقابل یکی از شعب این موسسه دست به تجمع اعتراضی زدند.

روز چهارشنبه همزمان با تجمع بازنشستگان در برابر مجلس ارتجاع و سازمان برنامه و بودجه؛ جمعی از کارگران و ‎بازنشستگان تامین اجتماعی در اعتراض به تصویب بند از تبصره ۷ ‎لایحه بودجه مقابل ساختمان شورای نگهبان ارتجاع تجمع اعتراضی برپا کردند

کارگران شرکت گروه ملی فولاد اهواز در اعتراض به پرداخت نشدن ۳ماه حقوق خود مقابل استانداری رژیم در اهواز تجمع کرده و شعار می دادند:‌ یا حجت ابن الحسن ریشه ظلم بکن.

کارگران بازنشسته و کارگران نی بر شرکت نیشکر هفت‌تپه در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات چندین ماهه خود در مقابل ساختمان مدیریت این شرکت دست به تجمع اعتراضی زدند.

جمعی از کارکنان شرکت شکرنوین در ماهشهر؛ در اعتراض به عدم پرداخت ۴ ماه حقوق عقب افتاده و مجبور کردن آنها به تسویه حساب بدون پرداخت پول؛ در مقابل این شرکت تجمع اعتراضی برگزار کردند.

‌عصر روز سه‌شنبه ۱ اسفندماه بار دیگر درگیری میان نیروهای سرکوبگر رژیم و دراویش در گلستان هفتم شروع شد و ماموران رژیم به پرتاب گاز اشک‌آور اقدام کردند.

نیروهای یکان ویژه برای ایجاد رعب و وحشت با به کار گیری ایست و بازرسی در خیابان موسوم به پاسداران رهگذران را مورد حمله وحشیانه قرار داده و به ضرب و شتم آن‌ها اقدام کردند. ماموران یکان ویژه خامنه ای برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم به صورت گله‌ای در گلستان‌های خیابان پاسداران عربده کشی می‌کنند.

براساس اخبار منتشر شده، تعدادی از دراویش گنابادی در بیمارستان لبافی نژاد به دلیل شدت جراحات وارده در اثر تیراندازی نیروهای سرکوبگر رژیم جان خود را از دست دادند. پیکر سه تن از دراویش به سردخانه بیمارستان منتقل شد. هر سه نفر از ناحیه نیم تنه بالایی مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند.

در همین حال، عصر روز سه شنبه اول اسفند ماه بیش از ۵۰ تن از دراویش دستگیر شده، با غل و زنجیر و دست بند و پابند توسط یکان ویژه ضد شورش به زندان تهران بزرگ منتقل شدند. شماری از این دراویش مجروح هستند که مستقیما از روی تخت بیمارستان به زندان منتقل شده اند

بدنبال دستگیری و انتقال بیش از ۵۰ تن از دراویش به زندان تهران بزرگ ؛از صبح روز چهارشنبه خانواد های آنان در ورودی زندان تهران بزرگ تجمع کردند و خواستار آزادی و اطلاع از بستگان خود شدند.