حرکتهای اعتراضی کارگران، غارت شدگان در نقاط مختلف کشور

کارگران عسلویه در اعتراض به نگرفتن ۸ ماه حقوق دست به اعتراض زده و در محوطه شرکت تجمع کردند.

همچنین جمعی از رانندگان استیجاری شرکت توسعه عمران منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عسلویه به دلیل نداشتن امنیت شغلی و ترس از اخراج و پرداخت نشدن حقوقشان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

کارگران شرکت کیسیون در پتروشیمی سبلان در عسلویه در اعتراض به پرداخت نشدن ۵ ماه حقوق معوقه خود برای سومین روز متوالی در محل شرکت تجمع کردند.

کارگران مجتمع بزرگ صنعتی فولاد اهواز روز چهارشنبه در چهارمین روز اعتصاب خود،‌ مقابل استانداری خوزستان تجمع اعتراضی برگزار کردند. در این تجمع صدها نفر از کارگران این مجتمع شرکت داشتند.

کارگران آجر ماشینی «گنبد» آزادشهر در اعتراض به قطع متوالی گاز کارخانه، دریافت نکردن حقوق، و نریختن بیمه کامل توسط کارفرما مقابل فرمانداری رژیم در آزاد شهر دست به تجمع زدند.

غارت‌شدگان مؤسسه حکومتی نهال نشان توسعه البرز در اعتراض به چپاول سپرده‌های خود توسط این مؤسسه متعلق به وزارت کشاورزی رژیم آخوندی در کرج دست به تجمع اعتراضی زدند.

غارت شدگان کاسپین در مشهد، مقابل شعبه مرکزی این موسسه متعلق به سپاه پاسداران دست به تجمع و اعتراض زدند. آنان شعار میدادند: کاسپین دزدی کرده دولت حمایت کرده

غارت شدگان موسسه عصر نوین در اسلامشهر روز چهارشنبه در اعتراض به غارت سپرده هایشان مقابل دانشگاه آزاد اسلامشهر تجمع کردند.

غارت‌شدگان شرکت آرین دیزل  روز چهارشنبه در اعتراض به عدم واگذاری خودرو از سوی این شرکت پس از اخذ میلیاردها تومان پول،‌ مقابل دفتر این شرکت در اسلامشهر دست به تجمع زدند.

معلولین شهرری دراعتراض به نامشخص بودن وضعیت تحویل واحدهایشان در پیشوای ورامین، مقابل فرمانداری رژیم تجمع اعتراضی برگزارکردند.

نانوایان در گرگان در اعتراض به افزایش جواز نانوایی که باعث پایین آمدن اندک درآمد آنها شده مقابل سازمان معدن و صنعت و تجارت رژیم در این شهر تجمع کردند.

پرسنل حراست بوستان بهشت مادران منطقه ۳ شهرداری تهران در اعتراض به اخراج خود با حقوق معوقه را اخراج کرد تا مزدوران دستچین شده خود را جایگزین کند پرسنل اخراجی مقابل شهرداری رژیم تجمع اعتراضی بر پا کردند و خواستار بازگشت بکار شدند.

دبیران ۴ مدرسه متوسطه بندرماهشهر به دلیل پرداخت نشدن اضافه کاری ۵ ماه از سال جاری و ۳ ماه از سال گذشته دست به اعتصاب زدند، و از حضور در کلاس درس خودداری کردند.

جمعی از مردم در فرودگاه مهرآباد؛ به تاخیر ۵ ساعته پرواز تهران – ارومیه شرکت هواپیمایی اعتراض کردند.