اقدامات هراس آلود رژیم در وحشت از برگزاری جشن چهارشنبه سوری در شهرهای ایران

جانشین سرکرده انتظامی استان زنجان پاسدار جعفر کردلو نیز گفت: پلیس در تمام نقاط استان به‌خصوص نقاط پرتردد حضور محسوس و نامحسوس دارد.

معاون امنیتی و سیاسی دادستان رژیم در مشهد با اذعان به غیرقابل کنترل بودن اعتراضات چهارشنبه سوری گفت: «در جلسه شورای تأمین تعیین مکان‌هایی برای برگزاری ایمن جشن چهارشنبه‌سوری مطرح شد اما به عنوان دستگاه قضایی گفتیم آیا شما می‌توانید آن‌جا را کنترل کنید که در این مکان برای کسی ایجاد زحمت نشود». وی گفت: باید مراقب باشیم.

شهرداری رژیم در تهران اعلام کرد:‌‌ «مخازن پلاستیکی سطح منطقه جمع آوری شده و مخازن زباله های شهری از ظهر سه شنبه تخلیه می شود». یک کارگزار رژیم در شهرداری منطقه ۶ گفت: پمپ بنزین ها باید از فروش مواد سوختی به شهروندان در ظروف خودداری کنند. هم‌چنین ترتیبی اتخاذ شده تا کلیه وسایل اضافی، قطعات بریده شده درختان، شاخه های خشک شده، لاستیک های کهنه و فرسوده که امکان سوختن و تشدید حوادث را دارند جمع آوری شود.

جعفری دولت‌آبادی، دادستان رژیم در تهران نیز با اشاره به چهارشنبه سوری با نگرانی گفت: با توجه به آشوب‌های اخیر، در تمام نواحی عمومی دادسرا تعدادی از قضات در وقت کشیک حضور دارند.
وی هم‌چنین گفت: سال ۱۳۹۶ را از نظر مسائل اقتصادی اجتماعی و اعتراضات، سالی سخت و پرحادثه بود. مشکلات مرتبط با بانک‌ها، مؤسسات پولی و اعتباری، مشکلات صندوق‌های بازنشستگی، آشوب‌های دی‌ماه و بهمن‌ماه، موجب گردید سال جاری پرفراز و نشیب باشد.