فعالیت کانونهای شورشی – اعتراضات کشاورزان و کارگران درشهرهای میهن

تهران – دربند – کانون شورشی ۹۵۰:‌ اکت پرچم ارتش آزادیبخش ملی ایران : ادای احترام با رژه ایران رجوی رجوی ایران و پیام مسعود رجوی و مریم رجوی

پاره کردن عکس خامنه ای و خمینی،‌ ایران را باید از ضحاک عمامه دار پس گرفت، تو دیکتاتور من آرش،‌ مرگ بر خامنه ای درود بر رجوی، حاضر حاضر تهران اسفند ۱۳۹۶
تهران - عکس مسعود رجوی رهبر مقاومت بر روی دیوار با پیامی درباره چهارشنبه سوری
تهران – منطقه شرق: نصب ‌پوستر مسعود رجوی در خیابانها

اعتراضات ۲۱ اسفند
کشاورزان و مردم در اصفهان صبح روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه، تظاهرات خود را از پل خواجو آغاز کردند. تظاهرکنندگان مقابل ساختمان صدا و سیمای رژیم رفتند. کشاورزان معترض که از شهرهای ورزنه و زیار به اصفهان آمده بودند؛
شعار می دادند:‌ عزاست عزاست امروز روز عزاست امروز زندگی کشاورز روی هواست امروز،
روحانی دروغگو زاینده رود ما کو

مردم و کشاورزان خشمگین ورزنه بخشداری ورزنه را بستند و برای آزادی کشاورزان معترضی که روزهای گذشته دستگیر شده اند؛ تجمع اعتراضی برگزار کردند. کشاورزان روستاهای خرم و خورچان به تحصن حقابه داران شرق اصفهان پیوسته و با آنان اعلام همبستگی کردند.

کارگران گروه ملی فولاد اهواز از صبح دوشنبه بیست و یکمین روز اعتصاب خود را مقابل استانداری رژیم در این شهر آغاز کردند.کارگران با نشستن روی زمین خیابان را مسدود کردند.
کارگران اعتصابی سپس به سمت کیانپارس راهپیمایی کردند و شعار می‌دادند:‌ اینهمه بی عدالتی هزگز

کارگران حوزه راه‌آهن شمال‌شرق شاهرود(شرکت تراورس) روز یکشنبه در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق، ماه‌های دی و بهمن و عیدی و پاداش خود برای پنجمین روز متوالی به اعتصاب خود ادامه دادند.

کارگران و پیمانکاران راه آهن دورود - خرم آباد شرکت امیدپارس در اعتراض به پرداخت نشدن ۹ ماه حقوق عقب افتاده خود؛ دست به تجمع و اعتراض زدند.

کارگران مجتمع فولاد و ذوب‌آهن نطنز روز یکشنبه برای دومین روز متوالی به اعتصاب خود در اعتراض به عدم پرداخت ماه‌ها حقوق خود ادامه دادند.

کارگران کاشی و سرامیک حافظ در شیراز در اعتراض به پرداخت نشدن ۱۲ ماه حقوق و مزایای خود؛ دست به تظاهرات زدند.

پرسنل شرکت خودروسازی زامیاد روز یکشنبه در اعتراض به تاخیر در پرداخت حقوق در اواخر سال و شب عید در محل شرکت تجمع اعتراضی برگزار کردند.

جمع زیادی از مردم در اعتراض به عدم رسیدگی به وضعیت جاده ها و تصادفاتی که موجب مرگ عزیزانشان می شود؛ جاده کاشان – برزک barzok را بستند.


کسبه پلاسکو برای دومین بار طی یک هفته در اعتراض به بی‌عملی کارگزاران رژیم‌ آخوندی برای سامان دادن به کسبه پلاسکو مقابل ساختمان سوخته این مجتمع تجمع کردند.

نیروهای انتظامی جنایتکار آخوندی باردیگر دستفروشان محروم و فقیر در میدان ولی عصر تهران را بمنظور ایجاد فضای رعب و وحشت در آستانه چهارشنبه سوری، مورد حمله و هجوم وحشیانه قرار دادند.