اعتراضات گسترده کشاورزان، کارگران و معلمان علیه ستم و چپاول حکومتی در شهرهای میهن

هزاران تن از کشاورزان محروم اصفهان و شرق این استان در اعتراض به سیاستهای ضدمردمی رژیم آخوندی، در کنار پل خواجو در اصفهان دست به تجمع زدند.

کشاورزان زحمتکش و گروههای از مردم اصفهان به حمایت از آنان برخاسته بودند سپس اقدام به راهپیمایی در خیابان‌های اصفهان کردند و شعارهایی علیه آخوند روحانی رئیس جمهور رژیم و آخوند محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین و یکی از عوامل دزدیدن آبهای کشاورزان سران رژیم آخوندی سردادند.
تظاهر کنندگان سپس در مقابل مرکز رادیو تلویزیون رژیم آخوندی تجمع کردند و تنفر خود را صدا و سیمای منحوس رژیم بخاطر پوشش ندادن خبر اعتراض کشاورزان در اصفهان ابراز کردند.
کشاورزان محروم پس از راهپیمایی وارد مصلای شهر اصفهان شده و نمایش هفتگی آخوندها را با شعار «هیهات مناالذله» و «عزا عزاست امروز روز عزاست امروز زندگی کشاورز رو به هواست امروز»بهم زدند.
کشاورزان با پشت کردن به سخنران نمایش جمعه، و سردادن شعار، مانع برگزاری نمایش جمعه رژیم شدند.

صبح روز جمعه، کارگران فولاد اهواز برای بیست و پنجمین روز متوالی نسبت به سیاستهای ضدکارگری رژیم دست به اعتراض زده و راهپیمایی کردند. کارگران معترض شعار می دادند و این همه بیعدالتی هرگز ندیده ملتی؛ همشهری بهوش باش اهواز صاحب نداره.

روز جمعه۲۵ اسفند۹۶ کارگران ؛پیمانکاران و مصالح فروشان مجتمع تفریحی متعلق به وزارت دفاع رژیم در انزلی در اعتراض به عدم پرداخت مطالباتشان از سال ۹۴ تا کنون تجمع اعتراضی برگزارکردند.

روز جمعه۲۵ اسفند۹۶ جمعی از اهالی روستای محروم و زلزله زده ناوه فره در سرپل ذهاب در تجمع اعتراضی خواستار پرداخت غرامت دامهایشان شدند.

جمعی از کارگران شرکتی شهرداری کرمان در اعتراض به عدم پرداخت ۴ ماه حقوق وحق بیمه و مطالبات دیگر،روز چهارشنبه در مقابل شورای قلابی شهر کرمان تجمع کردند.

روز پنج‌شنبه کارگران شرکت تراورس راه‌آهن شمال شرق۱ در اعتراض به پرداخت نشدن ۳ماه حقوق و۶ماه بیمه و همچنین عیدی و پاداش خود دست به اعتصاب زده و مقابل استانداری رژیم در سمنان تجمع کردند.

کارگران کاشی حافظ روز پنجشنبه مقابل اداره صنعت و معدن فارس تجمع کردند و علیه کارگزاران رژیم شعار سردادن

مامورین سد معبر شهرداری رژیم روز پنجشنبه در داخل کمربندی قرچک با هجوم به دستفروشان محروم مانع کار آنان شدند که موجب درگیری بین مردم و دستفروشان با ماموران سرکوبگر رژیم شد.

صدهاتن از معلمان مدارس غیردولتی در یزد در اعتراض به پرداخت نشدن ۶ماه حقوق عقب افتاده خود در سالن معلم این شهر تجمع کردند. روی یکی از دستنوشته‌ها در دست معلمان نوشته بود:«معلم بپا خیز برای رفع تبعیض»

روز پنج‌شنبه ۲۴ اسفند کارگران و کارمندان شهرداری بروجرد در اعتراض به پرداخت نشدن ۸ماه حقوق خود مقابل شهرداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

کارگران خدمات شهری و فضای سبز شهرداری نظرآباد در کرج در اعتراض به ٧ ماه حقوق معوقه خود روز پنجشنبه دست به تجمع و اعتراض زدند.

روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۳۹۶ مامورین اداره اطلاعات اهواز چند خانواده از اهالی کوی زیتون کارمندی را به طور دسته جمعی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.تعداد بازداشت شدگان بیش از ۱۵ نفر بوده که ۳ زن در میان آنها هستند.ماموران اطلاعات اهواز پس از بازرسی منازل بازداشت شدگان و تخریب و بهم ریختگی وسائل منازل آنها، تعدادی موبایل و دو ماشین را با خود بردند.از علت دستگیری و محل نگهداری بازداشت شدگان اطلاعی در دست نیست.
نام و مشخصات سه تن از بازداشت شدگان از این قرار است: مریم زبیدی ۵۱ ساله و دو فرزند او بنام بنیامین آلبوغبیش ۲۸ ساله و محمد علی آلبوغبیش ۲۵ ساله

زندانیان سیاسی تبعیدی در زندان مرکزی اردبیل پس از اطلاع از اعتصاب غذای زندانیان سیاسی سهیل عربی در زندان تهران بزرگ و گلرخ ابراهیمی ایرایی در زندان قرچک ورامین همدردی و حمایت خود را از این دو زندانی سیاسی و خواسته های آنها اعلام کردند.
زندانیان سیاسی تبعیدی اردبیل پس از درود و سلام بر سهیل عربی و گلرخ ابراهیمی ایرایی اعتراض به ظلم و تبعیض و بی عدالتی را حق زندانی دانسته و در پیام خود اعلام کردند که بی تفاوتی مسئولین زندان در قبال جان این دو زندانی سیاسی را محکوم کرده و آن را عملی ضدانسانی می دانند. آنان همچنین مسئولین جان سهیل عربی و گلرخ ابراهیمی را بر عهده مسئولین قضایی دانستند.