تشدید بحران در راس نظام در پی برملا کردن سند ورشکستگی و بحران حاد درونی

به دنبال اظهارات کریمی قدوسی که پرده ها را از روی ورشکستگی و بحران حاد درونی حاکمیت کنار زده و گفته بود، روحانی اعلام کرده قادر به دادن حقوقها حتی به سپاه و ارتش نیست، حسام الدین آشنا مشاور روحانی کریمی قدوسی را مورد حمله قرار داد.

وی نوشت: بارها در سخنان برخی تندروان داخلی تأمل کرده ام و در برخی موارد به عیان مشاهده کرده ام که آنها -احتمالا ناآگاهانه- منویات سرسخت ترین دشمنان انقلاب اسلامی را ترویج می کنند؛ آنگاه دشمنان به سخنان آنان استناد کرده و بر آتش دشمنی می‌دمند.

کریمی‌قدوسی عضو کمیسیون امنیت مجلس رژیم، با برملا کردن یک سند در باره ورشکستگی و بحران درونی حاکمیت گفته بود: این سندی ست که براتون میخوانم این نامه میره زیر این نامه ایشون پاراف میکنه که شماره نامه اش تاریخ هم ۲۳ ده سرلشگر باقری نامه می نویسه ایشون پاراف میکنه رئیس جمهور رئیس شورایعالی امنیت ملی کشور میگه بودجه های نیروهای مسلح طبق قانون اساسی با بودجه همراه ریخت و پاش های عجیب و غریب گروه های به اصطلاح فرهنگی و تبلیغاتی باید جدا شود بخش بزرگی از بودجه نیروهای مسلح به جای دفاع از کشور صرف تخریب دولت میشود که قانونا و شرعا حرام است...
اعضای هئیت رئیسه کمیسیون تلفیق که همین بودجه ۹۷ رو تصویب کردند برای بنده توضیح میدادند ما رفتیم خدمت آقای روحانی توی ریاست جمهوری ایشان همین جور من به دو تا ارتش تو این کشور نمی توانم حقوق بدهم هم به سپاه هم به ارتش هم به شاغلین هم به بازنشسته ها هم پاداش خدمت عجب ؟ !!!! خب اونها هم که میگند شما باید از دو تا ارتش تون یکی رو حذف کنید این چهار تا چهار تا خواسته تو اینجا برای شما عرض کردم کدهایش هم دادم از مواضع خود آقای روحانی.

آخوند مکارم شیرازی از آخوندهای باند خامنه ای در قم، براثر بالا گرفتن جنگ گرگهای نظام پس از قیام دی ماه، آخوند روحانی را مورد حمله قرار داد و گفت:‌ رئیس جمهور هنوز به شبکه های اجتماعی خارجی دل بسته است، روحانی در شورای عالی فضای مجازی نقش مثبتی در زمینه حل مشکلات شبکه های اجتماعی ایفا نمی کند.
وی خطاب به آخوند روحانی افزود:‌ باید با دلیل و منطق به ایشان توجه داد که اصرار بر شبکه های خارجی با این وضعیت و عدم توجه به شبکه های داخلی نوعی بردگی است.

در همین حال، اسماعیل سعیدی عضو مجس رژیم با نگرانی از خیزشهای مردمی گفت: در شرایط حساس و ویژه قرار گرفته ایم، فتنه جدید متاسفانه روز به روز در ابعاد مختلف آن نمایان شده است.: فتنه جدید با ابعاد و شاخ و برگ جدید در حال رشد است.