ابراز وحشت مهره رژیم از له شدن دیکتاتوری آخوندی در برابر خشم و انزجار مردم

تاجزاده مهره سیلی خورده باند خاتمی و روحانی و معاون وزیر کشور سابق رژیم، نیز مانند موحدی کرمانی از له شدن دیکتاتوری آخوندی در برابر خشم و انزجار مردم به جان آمده ابراز وحشت کرد و گفت: حکومت نباید در ایران تضعیف بشود! چون اگر تضعیف شود هرج و مرج میشود!!.

وی درعین حال اعتراف کرد که «راه‌حل مسالمت‌آمیز امکان ندارد» و «هر حرکتی برای تغییر جمهوری اسلامی بدون استثناء با خشونت همراه خواهد شد».

وی افزود:‌ «حکومت نباید در ایران تضعیف بشود، تضعیف بشود یا هرج  و مرج است یا تجزیه است یا جنگ است  یا گرفتاریهای دیگر است ... توی ایران دوستان امروز هر حرکتی برای تغییر جمهوری اسلامی بدون استثناء با خشونت همراه خواهد شد. تردید توی این نکن، کسانی که نرم ترین جریانی که معتقد بود که جمهوری اسلامی را می تواند، بدون خشونت تغییر دهد کدام جریان بود؟ کسانی گفتند ما رفراندم چیز کنیم، در خواست کنیم خود جمهوری اسلامی رفراندوم بگذارد دیگه، گفتم رفراندوم راه مسالمت آمیز تغییر جمهوری اسلامی. من یک نواری پر کردم و در نقدش دادم. ... و من ثابت کردم که اصلا این امکان ندارد...
هیچ جریانی در حال حاضر به اندازه براندازان ایدئولوژیک نیست. برای اینکه شعار اصلی شان این است که حکومت برود، آخوندها بروند، روحانیت برود، جمهوری اسلامی برود. به هر قیمت.