واشنگتن تایمز: توطئه بمبگذاری در پاریس با تأیید بالاترین سطوح رژیم ایران

واشنگتن تایمز روز ۱۲ژوئیه (۲۱تیرماه ۹۷) در مطلبی که در صفحه اول این روزنامه درج شده است می نویسد:

شورای ملی مقاومت ایران بنقل از منابع اطلاعاتی اش در داخل کشور گفته است خامنه ای ولی فقیه و حسن روحانی رئیس جمهور رژیم ایران توطئه بمبگذاری درگردهمایی سالانه اپوزیسیون در پاریس در ۳۰ژوئن را را تایید کرده بودند.
گزارش اطلاعاتی مقاومت ایران می گوید حمله در پاریس ماهها قبل توسط تمام سطوح قدرت از ولی فقیه و حسن روحانی تا وزارت خارجه و اطلاعات تا نیروی قدس سپاه پاسداران، در ایران برنامه ریزی شده بود.
سازمان مجاهدین یک شبکه اطلاعاتی و مقاومتی گسترده در داخل ایران دارد که در گذشته هم در رابطه با برنامه اتمی رژیم ایران افشاگریهای زیادی داشته است.

واشنگتن تایمز نوشت: چارلز کاریترز یک سخنگوی دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا گفت این دفتراز نزدیک گزارشها حول دستگیریها در آلمان و بلژیک را دنبال کرده است و منتظر شنیدن نتایج تحقیق هستیم...
مقامات بلژیک این توطئه را با کشف مواد انفجاری در یک خودرو متعلق به یک زوج مرتبط با رژیم ایران خنثی کردند.
دادستانها گفتند دو نفری که بمب را حمل می کردند توسط اسدالله اسدی دیپلومات-جاسوس رژیم ایران هدایت می شدند که در سفارت رژیم در وین مستقر بود...
اسدی رئیس هیات وزارت اطلاعات در وین بوده است که سایر ایستگاهها در اروپا را هدایت می کرده است.
وظیفه اصلی اسدی جاسوسی و توطئه علیه مجاهدین بوده و او به این خاطر به کشورهای مختلف اروپا تردد داشته است.

واشنگتن تایمز می افزاید: مقامات آمریکا از جمله پمپئو وزیر خارجه امریکا گفتند رژیم ایران بطور روتین سفارتهای خود در اروپا را از عوامل اطلاعاتی پر کرده است که علیه مخالفان در تبعید جاسوسی می کنند.
پمپیو به اسکای نیوز انگلستان گفت همین هفته بود که افراد رژیم در اروپا دستگیر شدند در حالیکه در حال هدایت یک توطئه ترور در پاریس بودند، ما این رفتار شرورانه را در اروپا دیده ایم.
مقامات آمریکا در این هفته گفتند آنها مطمئن هستند رژیم ایران این اقدام را شروع کرده تا در تجمع بزرگ مجاهدین خلق تلفات بگیرد.

واشنگتن تایمز اضافه می کند: یک مقام ارشد وزارت خارجه که در کنفرانس ناتو در بروکسل حضور یافته بود بصراحت رژیم ایران را در این رابطه متهم کرد...این مقام به خبرنگاران گفت ما راههای محروم ساختن رژیم ایران از درامدهایی که خرج تروریسم می شود را بررسی کردیم. ما همچنین این موضوع را که رژیم ایران از سفارتهایش برای پوش توطئه حملات تروریستی استفاده می کند مورد بحث قرار دادیم.
جدیدترین مورد، توطئه یی بود که بلژیکی ها آن را خنثی کردند که در آن یک دیپلومات رژیم ایران یک بمبگذاری در گردهمایی اپوزیسیون ایران در پاریس را پیش میبرد.
این مقام افزود اگر رژیم ایران می تواند حملات بمبگذاری را در پاریس انجام بدهد آنها می توانند این حملات را در همه جا انجام بدهند و ما از همه کشورها می خواهیم نسبت به استفاده رژیم ایران از سفارتها بعنوان پوش توطئه حملات تروریستی هوشیار باشند.آمریکا مصرانه از کشورها می خواهد دیپلوماتهای رژیم ایران را بدقت زیر نظر داشته باشند تا از امنیت کشور خودشان مطمئن شوند.