گزارش پولیتیکو درباره توطئه تروریستی رژیم علیه گردهمایی مقاومت در پاریس

پولیتیکو مطلبی درباره طرح تروریستی رژیم آخوندی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس نوشت.

پولیتیکو می نویسد:‌ «واشینگتن از توطئه خنثی شده بمبگذاری پاریس که مقصرش رژیم تهران بود، استفاده می کند تا رویکرد اروپا نسبت به این رژیم را تغییر دهد پس از خنثی شدن یک حمله تروریستی در فرانسه، آمریکا فشار بر متحدان اروپایی خود را با بالا برده تا رژیم ایران را منزوی کند.
واشنگتن بر این باور است که یک هدف این حمله تروریستی شهروندان آمریکایی شامل رودی جولیانی شهردار نیویورک بوده است.
مقامات دولت با اشاره به بمبگذاری شکست خورده، تلاش می کنند دولتهای اروپا را تحت فشار قرار دهند تا دسترسی رژیم ایران به هرچیزی، از حریم هوایی گرفته تا سپرده های نقد بانکی را متوقف کنند این مقامات استدلال می کنند که دست داشتن رژیم ایران در توطئه های تروریستی ایجاب می کند متحدان آمریکا خط بسا تندتری نسبت به جمهوری اسلامی اتخاذ کنند.
بنا به گفته کسانی که با اجلاس ناتو در بروکسل آشنا بودند در واقع این، پیام پشت صحنه اجلاس ناتو بود که پرزیدنت ترامپ به اروپا داد.ترامپ در کنفرانس خبری بروکسل در روز پنجشنبه گفت ممکن است اوضاع بین ما و رژیم ایران تشدید شود.
پولیتیکو افزود: این توطئه اعلام شده، دو هفته قبل بعد از اینکه مقامات آمریکا به مقامات امنیتی اروپا اطلاعات یک طرح بمبگذاری علیه کنگره سالانه شورای ملی مقاومت ایران را که خواهان کنار زدن حکومت اسلامی ایران دادند خنثی گردید..
در این کنفرانس در حومه پاریس، شهروندان آمریکا شامل جولیانی که اکنون به عنوان وکیل شخصی پرزیدنت ترامپ خدمت می کند و مقامات مدنی و نظامی آمریکا شامل نیوت گینگریج رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا نیز حضور داشتند...
مقامات آمریکا استدلال کرده اند که عملیات فرانسه ثابت می کند که در پایتختهای اروپا این دیدگاه که گویا رژیم ایران یک معامله کننده صادق است، بطرز خطرناکی ساده لوحانه بوده است...».