اظهار وحشت مهره های رژیم از خطر مجاهدین، قیام و سرنگونی

یک مهره باند مؤتلفه در اظهارات وحشت‌آلودی درباره خطر مجاهدین و قیام گفت: دشمنان، به سمت ایجاد بستر آشوب و اغتشاش در نقاط مختلف کشور با نقش آفرینی مجاهدین و معاندان نظام پیش رفت تا مردم را از نظام دور کند. امروز مجاهدین می خواهند با مائوس نمودن مردم و ایجاد وحشت در کشور امنیت را برهم زده و از اوضاع نابسامان اقتصادی به نفع خود بهره ببرند.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت بین‌المللی مجاهدین با غیظ گفت: امروز هم افزایش سطح روابط امریکا با مجاهدین برای ضربه زدن به ایران کاری نابخردانه است... امروز پیچ تندی پیش روی (نظام) قرار دارد... در دو ماه اخیر تعداد زیادی از مجاهدین که به دنبال ایجاد اغتشاش در کشور بودند دستگیر شدند و باید گفت توسل غرب به مجاهدین برای آشوب آفرینی آب در هاون کوبیدن است.

محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس ارتجاع روز دوشنبه طی مصاحبه یی با اشاره به این که کشور اکنون درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی است، با سراسیمگی گفت:‌ فشار بر کشور زیاد شده و مجاهدین با حمایت آمریکایی‌ها و منابعی که در اختیارشان گذاشته‌اند به‌ویژه در فضای مجازی به شدت فعال بوده و درصدد متشنج کردن جو جامعه و ناامید کردن مردم هستند.