هراس پاسداران خامنه ای از خطر قیام و مجاهدین


یک رسانه وابسته به ارگانهای امنیتی و پاسداران ولایت خامنه ای، روز ۱۶مرداد ۹۷ درباره بالا گرفتن خیزشهای مردمی، تحلیل و هشدار یک مهره باند خامنه ای را نسبت به مجاهدین منعکس کرد.

این رسانه نوشت:‌ واکاوی کارشناسانه تجمعات غیرقانونی اخیر، نشان می دهد که مجاهدین در تاکتیک های خود دست به تغییراتی زده اند. بعنوان مثال، در اغتشاشات دی ماه، یک بازه زمانی یک تا دو روزه نیاز بود تا شعارهای مردم از شعارهای صنفی و اجتماعی به شعارهای سیاسی و ساختارشکنانه تبدیل شود اما در تجمعات غیرقانونی چند روز گذشته، چند دقیقه بعد از شروع تجمع، جمعیت شروع به دادن شعارهای ضد نظام و ساختار شکنانه می کردند!.
در یک تحول جدید، رجوی برای تقویت روحیه اغتشاشگران، در فراخوانی که اخیراً برای به اصطلاح ”کانون های شورشی“ فرستاده است، به آنان وعده داده که این اغتشاشات ادامه خواهد داشت و روز به روز گسترش می یابد. وی اغتشاشات را سازمان یافته تر از گذشته قلمداد کرده و مدعی شده است که نظام توان مقابله با آنان را ندارد!.
لازم به ذکر است که پیشتر، دولت آمریکا از آشوب های دی ماه حمایت کرده بود؛ آشوب هایی که مریم رجوی به دخالت در آن اذعان کرده است.
بر اساس اطلاعیه اخیر وزارت کشور، «در یک ماه گذشته ده‌ها دعوت تحت عنوان اعتراض به گرانی و وضعیت معیشتی در فضای مجازی و در سطح وسیع منتشر شد که عمده آنها منشأ خارجی داشته است اما توسط افرادی در داخل و در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است».
بی جهت نیست که سازمان مجاهدین این بار حاضر به یراق تر از همیشه، در آشوب های خیابانی ورود کرده است که نشان دهند متولی این آشوب ها و عامل تحریک مردم آنها هستند.

http://www.dana.ir/news/1396000.html/%D9%85%


نعل وارونه ولی فقیه ارتجاع نسبت به نگرانی نیروهای رژیم از آینده نظام ولایت
در حالیکه نظام ولایت فقیه در وحشت از قیام و خطر سرنگونی به لرزه افتاده و مهره های ریز و درشت رژیم نسبت به گسترش قیام و شعارهای «ساختار شکنانه» به یک دیگر هشدار می دهند و مجلس ارتجاع نیز به صحنه ابراز وحشت از قیام و مجاهدین تبدیل شده است، خبرگزاری سپاه پاسداران با درج خبری راجع به دیدار خامنه ای با شماری از مزدوران رژیم که زمان و مکان دقیق آنهم مشخص نیست، نوشت: در روزهای اخیر جمعی از فعالان فرهنگی خارج از کشور با رهبر انقلاب دیدار کردند که در خلال آن یکی از حضار، دغدغه و نگرانی علاقمندان به انقلاب در آن سوی مرزها را از آینده بیان کرد.
رهبر انقلاب در پاسخ به نگرانی این شخص گفتند:«نسبت به اوضاع ما اصلا نگران نباشند، هیچکس هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، مطمئن باشند، هیچ تردیدی در این جهت وجود ندارد؛ این را به همه بگویید».