حرکت‌های اعتراضی کارگران، دانشجویان و سایر اقشار مردم علیه سرکوب و چپاولگری رژیم آخوندی

 

پرسنل شرکت عمران و نیرو روز پنج‌شنبه ۲۶مهرماه در اعتراض به پرداخت نشدن ۶ ماه حقوق عقب‌افتاده خود، مقابل استانداری رژیم در ارومیه تجمع اعتراضی برگزار کردند.

کارگران نفت سنگین در قشم در اعتراض به پرداخت نشدن ۵ماه حقوق معوقه خود اعتصاب کرده و دست از کار کشیدند.


دانشجویان اخراجی پرستاری دانشگاه آزاد بجنورد، که پس از ثبت‌نام و سه هفته حضور در کلاس، توسط کارگزاران رژیم اخراج شده‌اند در برابر فرمانداری رژیم در این شهر دست به تجمع و اعتراض زدند.

جمعی از دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد واحد گچساران روز چهارشنبه در اعتراض به اخراج از دانشگاه، در مقابل فرمانداری رژیم در این شهر، تجمع کردند.

جمعی از دانشجویان علوم پزشکی واحدهای مختلف دانشگاه آزاد در اعتراض به اشتباهات ایجادشده در پذیرش دانشجویان ورودی امسال این دانشگاه مقابل ساختمان مرکزی این دانشگاه در تهران تجمع کردند.

در پی حمله وحشیانه گارد زندان؛ تمامی ۶۰ زندانی سیاسی بند ۱۲ ارومیه از روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه دست به اعتصاب غذا زدند. ۱۰ تن از زندانیان سیاسی بند ۱۳ این زندان نیز به اعتصابیون پیوستند.


دو زندانی سیاسی حمید رحیمی و کامران درویشی نیز که پس از ضرب و شتم به سلول انفرادی منتقل‌شده‌اند در اعتصاب هستند. هم‌اکنون 72 زندانی سیاسی در زندان ارومیه در اعتراض به یورش وحشیانه گارد زندان در اعتصاب غذا هستند.
بنا به گزارش‌ها زندانیان مجروح پس از ضرب و شتم شدید، مطلقاً رسیدگی پزشکی نشده و به بهداری زندان منتقل نشده‌اند.