‌ادامه اعتصاب کارگران فولاد اهواز، نیشکر هفت،تپه، کشاورزان اصفهان، غارت شدگان در تهران کرج و رشت

 

‌ادامه اعتصاب کارگران فولاد اهواز، نیشکر هفت،تپه، کشاورزان اصفهان، غارت شدگان در تهران کرج و رشت

اهواز چهارمین روز تجمع و اعتصاب کارگران گروه ملی فولاد اهواز 
‌روز سه‌شنبه ۲۲ آبان کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران برای چهارمین روز متوالی در مقابل درب استانداری رژیم در اهواز تجمع کردند. کارگران سپس در سطح شهر اقدام به راهپیمایی کردند و به مقابل ساختمان دادگستری رژیم در اهواز رفتند. آنان دست در دست یکدیگر شعار می‌دادند:
کارگر می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد؛ نه تهدید نه زندان دیگه فایده نداره، دشمن ما همین‌جاست دروغ می گن آمریکاست، هیهات من‌الذله، نه قاضی نه دولت نیستن به فکر ملت
کارگران دلیر همچنین شعار می دادند: هیهات من الذله.

 

ادامه اعتصاب رانندگان کامیون 
اعتصاب کامیون داران روز سه‌شنبه ۲۲ آبان نیز ادامه یافت. کامیون داران در شهرهای بندرعباس، بیرجند، شهریار، کاشان، گنبد و خرم‌آباد همچنان به اعتصاب خود ادامه دادند.

اعتراض و اعتصاب کارگران نیشکر هفت‌تپه 
روز سه‌شنبه ۲۲آبان۹۷ کارگران نیشکر هفت‌تپه در نهمین روز اعتصاب و اعتراض خود به مقابل فرمانداری شوش رفته و تجمع اعتراضی برگزار کردند. آن‌ها شعار می‌دادند: مرگ بر ستمگر، درود بر کارگر، کارگر می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد

ادامه تحصن و اعتراض کشاورزان اصفهان
روز سه‌شنبه ۲۲ آبان ۹۷ کشاورزان برای به دست آوردن حقآبه قانونی‌شان به تحصن خود در شرق اصفهان – اصفهانک ادامه دادند.
همچنین روز دوشنبه ۲۱ آبان ماه، جمعی از کشاورزان ورزنه در محل تحصن خود حاضرشده و بر مطالبات و خواسته‌هایشان که ازجمله حقآبه برای کشت پاییزه است تأکید کردند.

‌تهران تجمع اعتراضی غارت شدگان کاسپین 
روز سه‌شنبه ۲۲ آبان غارت‌شدگان کاسپین در اعتراض به غارت دارایی‌شان در مقابل ساختمان قضاییه رژیم در تهران تجمع کرده و سپس به سمت میدان ولیعصر راهپیمایی کردند.
مردم غارت‌شده شعار می‌دادند:‌غارتگری اختلاس حاصل کار مسئولین.
عدالت و عدل علی کجا رفت کجا رفت. دزدها باهم هم دستند راه قانون رو بستن.
پولامونو دزدیدن دروغ میگن پس دادن. جیب ماها رو که زدند بعدی شمایید هموطن .

رشت تجمع اعتراضی غارت‌شدگان کاسپین 
هم‌چنین غارت‌شدگان موسسه کاسپین در رشت در اعتراض به غارت پول و سپرده‌هایشان و عدم پاسخگویی کارگزاران رژیم مقابل شعبه این موسسه در این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند.
آن‌ها شعار می‌دادند: نه تهدید نه زندان دیگر فایده اداره
غارت‌شدگان موسسات حکومتی در کرج در مقابل بانک مرکزی رژیم در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند. آن‌ها شعار می‌دادند:‌ تا پول ما بر باده هرروز همین بساطه.