نگرانی از تأخیر و ابهام در اجرای سازوکار اروپایی برای تبادل مالی با رژیم آخوندی

سرکرده باند مؤتلفه درباره تأخیر و ابهام در مورد سازوکار اروپایی برای تبادل مالی با رژیم آخوندی، به دولت روحانی انتقاد کرد و گفت: ظریف و دیگر مسئولان وزارت امور خارجه باید توضیح دهند که در گفت و گوهای برجام اروپایی چه میگذرد و چرا در این زمینه شفاف سازی نمیکنند.

درمقابل، سخنگوی وزارت خارجه رژیم درپاسخ به اینگونه اعتراضات باند رقیب، اظهار داشت: تدوین چنین سازوکاری زمانبر است ولی ما انتظار داریم که اروپایی ها در کوتاه ترین زمان ممکن این سازوکار را نهایی کنند.
در همین حال، بحران درونی رژیم برسر تن دادن به اف ای تی اف نیز بار دیگر بالاگرفته است.
در این رابطه روزنامه آرمان از باند روحانی با حمله به باند رقیب نوشت:عدهای از مخالفان FATF دانسته یا نداسته در زمین دشمن بازی میکنند. در چند دهه آینده به اسنادی دست خواهیم یافت که برخی سرویسهای جاسوسی معاند، افرادی را در رابطه با مسائل کنونی و اتفاقات عرصه سیاسی یا فریب دادهاند و یا مورد سوءاستفاده قرار دادهاند.
از سوی دیگر آخوند مجتبی ذوالنور از مهره های خامنه ای درمجلس آخوندی در مخالفت با پذیش اف ای تی اف گفت: پذیرش سی.اف.تی وضعیت اقتصاد را وخیم تر می‌کند.
آخوند ذوالنور افزود: تصویب لوایح FATF برای نظام دردسرساز است و با تصویب آنها اطلاعات مالی برای دشمن شفاف خواهد شد و وضعیت بدتر خواهد شد.