اعتصاب و تظاهرات کارگران فولاد اهواز – ۱۲ آذر ۹۷

 

ما کارگران فولاد علیه ظلم و بیداد می‌جنگیم می‌جنگیم- نصر من الله و فتح قریب مرگ بر این دولت مردم‌فریب.

کارگران گروه ملی فولاد اهواز، روز دوشنبه ۱۲ آذرماه در صفوفی فشرده بیست و چهارمین روز اعتصاب و تظاهرات خود را آغاز کردند.
کارگران زحمتکش پس از تجمع در مقابل استانداری رژیم در اهواز دست به تظاهرات و راهپیمایی زدند و با عبور از پل و خیابان نادری به بازار رفتند. جمعی از دانشجویان با در دست داشتن تراکتهایی که بر روی نوشته‌شده بود: فرزند کارگرانیم کنارشان می‌مانیم، حمایت خود را از کارگران فولاد اعلام کردند.

کارگران فولاد اهواز همچنین علیه آخوند روحانی جنایتکار شعار می دادند:‌نه حاکم نه دولت نیستند به فکر به ملت. کلیدساز دروغ‌گو کلید تدبیرت کو. نصر من الله و فتح قریب مرگ بر این دولت مردم‌فریب. ‌ننگ ما ننگ ما صداوسیمای ما. کارگر می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد. همچنین طنین شعار هیهات من الذله کارگران شجاع فولاد اهواز در خیابانهای شهر اهواز بگوش می رسید.

تظاهرکنندگان هنگامی‌که به مقابل ساختمان حوزه جهل و جنایت خوزستان و دفتر آخوند جنایتکار موسوی جزایری امام‌جمعه و نماینده خامنه‌ای در اهواز رسیدند، خشم و اعتراض خود را نسبت به دشمنان اصلی و دزدان و غارتگران حقوق مردم ابراز کردند.

دشمن ما همین‌جاست دروغ میگن آمریکاست. حسین حسین شعارشون دزدیها افتخارشون.

 

‌شادگان ۱۲ آذر ۹۷ اعتصاب کارگران صنایع فولاد 
کارگران صنایع فولاد شادگان در اعتراض به پرداخت نشدن ۴ماه حقوقشان، اعتصاب کرده و در محل این شرکت تجمع کردند.
افکت:‌ سلام امروز ۱۲ آذر ۹۷ اعتصاب کارگران فولاد شادگان . به خاطر ۴ ماه حقوق نگرفته‌اند.

جمعی از فرهنگیان بازنشسته از شهرهای مختلف در مقابل دفتر آخوند روحانی در تهران تجمع کردند و نسبت به محقق نشدن مطالباتشان توسط رژیم آخوندی دست به اعتراض زدند