حمله انتحاری و انفجار سنگین در مقر فرماندهی نیروی انتظامی رژیم در چابهار

 

رسانه‌های حکومتی از یک حمله انتحاری و انفجار سنگین در مقر فرماندهی نیروی انتظامی رژیم در چابهار خبردادند.
باشگاه خبرنگاران سپاه پاسداران صبح پنجشنبه به نقل از رحم‌دل بامری فرماندار رژیم در چابهار، خبر حمله به ستاد نیروی انتظامی را اعلام کرد.

رویترز به نقل از خبرگزاری رسمی رژیم گزارش کرد: این‌یک حمله انتحاری بوده و انفجار حاصل از این حمله مهیب بوده است.
همزمان هادی مرعشی معاون امنیتی انتظامی استاندار رژیم در سیستان و بلوچستان به خبرگزاری نیروی تروریستی قدس گفت، بمب کارگذاری شده در داخل خودرو «سبب مجروحیت چند نفر» شده است.

از سوی دیگر سایت عدالت نیوز اعلام کرد که انصارالفرقان مسئولیت عملیات را برعهده‌گرفته است.

ساعتی بعد خبرگزاری نیروی تروریستی قدس به نقل از فرماندار چابهار اعلام کرد ۴ نفر در این عملیات کشته‌شده‌اند «و تعداد زیادی از کسبه اطراف مقر فرماندهی نیروی انتظامی مجروح شده‌اند».

متعاقباً فرماندار رژیم در چابهار به شبکه خبر رژیم گفت: «عوامل استکبار قصد عملیات انتحاری را داشتند» اما در اثر مقابله نیروهای انتظامی، مواد انفجاری را در درب ورودی مقر منفجر کردند و «متأسفانه شدت و حدت این مواد هم زیاد بوده».


به گزارش رسانه‌های حکومتی، پاسدار پاک پور سرکرده نیروی زمینی سپاه پاسداران در این رابطه گفت: یک خودروی انتحاری که با بمب و مواد منفجره تجهیز شده بود، به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در چابهار حمله کرده است. وی افزود: در این عملیات چند نفر از نگهبانان مقابل در ورودی ستاد فرماندهی (کشته )و زخمی شده‌اند.