فرار به جلو، لو دادن همدیگر و شاخ زدن دژخیمان و مهره های نظام به یکدیگر در موضوع قتل عام زندانیان سیاسی

 

همزمان با بالا گرفتن جنبش دادخواهی و انتشار گزارش عفو بین الملل در باره استمرار جنایت علیه بشریت در موضوع قتل عام زندانیان سیاسی ، فرار به جلو، لو دادن و شاخ زدن دژخیمان و مهره های نظام به یکدیگر شدت گرفته است.

- آخوند جلاد ابراهیم رئیسی، در روز ۱۸آذر، گفت : شما جوانان در جریان اقدامات جریان نفاق در سال‌های ابتدایی انقلاب نیستید. جریان نفاق۱۷۰۰۰ نفر را در این کشور ترور کردند. بسیاری از مقامات کشور و ائمه جمعه کشور تحت اقدامات آنها ترور‌ شد. قهرمان مبارزه با نفاق در این کشور امام‌خمینی است. تمام کسانی که در این کشور با نفاق برخورد کردند، باید تشویق شوند. چرا برخی برای جلب رای افراد ضدانقلاب از ادبیات نامناسب استفاده می‌کنند؟.


-آخوند جلاد در همین مصاحبه در یک فقره فرار بجلو با طعنه به آخوند روحانی با وی سرشاخ شده و افزوده است: «برخی می‌خواستند با بنده تسویه حساب کنند در صورتی که به حکم امام که مراجعه کنید نامی از من برده نشده است. آن زمان من معاون دادستان بودم.... برخی حرف‌ها در ایام انتخابات از سوی کسانی مطرح شد که خود را حقوقدان می‌دانند ولی فرق معاون دادستان و قاضی را نمی‌دانند».
سایت انتخاب(رژیم) ۱۸آذر۹۷

در پاسخ به این آخوند جلاد، مصطفی تاجزاده از باند مرتجعین انقلاب اسلامی و معاون پیشین وزارت کشور رژیم برای شستن چهره ناپاک و دستهای خونین خودش با رئیسی شاخ به شاخ شده و توئیت کرده است: بجای افتخار به محاکمات مفتضح ۶۷ از ملت ایران پوزش بخواهید.

 جالب اینکه تاجزاده در یک فرار بجلو دیگر، برای در بردن خامنه ای و موسوی نخست وزیر خمینی، رئیسی را متهم کرده است که چرا نمی گوید که خمینی ادامه اعدامها را «به مجمع تشخیص ارجاع داد و با رای آقایان خامنه‌ای، رفسنجانی، اردبیلی، احمدخمینی و میرحسین اعدام‌ها متوقف شد؟ ».

اینجاست که از باند رقیب حسن روزی طلب در یک سایت دیگر رژیم به میدان آمده و با تاجزاده سرشاخ میشود و قسمت دیگری از ماجرا را که مربوط به قتل عام مجاهدین در زندانهای رژیم است لو میدهد.
روزی‌طلب که سایت رجانیوز او را پژوهشگر تاریخ انقلاب اسلامی معرفی میکند، نوشته است : «جناب تاجزاده می دانند و به روی خودشان نمی آورند که ارجاع امر به مجمع تشخیص برای محاکمه کمونیستها( توده، پیکار، اقلیت و اکثریت و راه کارگر و...) بود نه مساله منافقین.
پوزش هم برای کسانی است که هم‌پیمان مریم و مسعود رجوی برای رای اوردن انتخابات شدند!».