یورش وحشیانه به منازل کارگران فولاد اهواز و دستگیری آنها و سی و هشتمین روز تظاهرات کارگران شجاع


کارگران دلیر فولاد اهواز، امروز دوشنبه سی و هشتمین روز اعتصاب خود را با تظاهرات علیه یورش شبانه و دستگیری گسترده همکاران معترض خود شروع کردند.

امروز دوشنبه ۲۶ آذرماه کارگران فولاد اهواز در خیابان نادری شعار می‌دهند:‌ کارگر زندانی حمایتت می‌کنیم و کارگر زندانی آزاد باید گردد.

مأموران اطلاعاتی و امنیتی رژیم آخوندی در اهواز شب گذشته در یک یورش وحشیانه به منازل کارگران فولاد اهواز ۱۱تن از آنان را بازداشت کردند. بسیاری از کارگران برای جلوگیری از بازداشت، به‌ناچار شب گذشته را در خیابان‌های اهواز به صبح رسانده‌اند. منازل کارگران فولاد اهواز در حالی مورد یورش گسترده مأمورین امنیتی قرارگرفته است که آنان ۳۸ روز است در اعتصاب بسر می‌برند. پاسخ سی و هشت روز فریاد و اعتراض و حق خواهی، یورش وحشیانه شبانه به خانه های کارگران محروم و دستگیری حداقل ۱۱تن از آنان توسط رژیم ضدکارگری آخوندی بوده است.


سندیکای شرکت واحد بازداشت کارگران فولاد اهواز را محکوم کرد
سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران و حومه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تهاجم شبانه به خانه‌های کارگران "گروه ملی فولاد اهواز" و بازداشت شان را قویاً محکوم می‌کند و خواهان آزادی فوری و بی‌قیدوشرط کارگران بازداشت‌شده می‌باشد.