واشینگتن تایمز: اعتصابها و اعتراضهای سراسری علیه رژیم ایران که یک حکومت داعشی واقعی است، به بوقوع می پیوندد

 

 

 روزنامه واشینگتن تایمز در مقاله‌ای با عنوان “۲۰۱۸، سالی بسیار مهم برای مقاومت ایران" به قلم تاد وود نوشت: سال ۲۰۱۸ یک سال بسیار مهم برای جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه برای مقاومت و مجاهدین خلق ایران بود. مجاهدین خلق در تلاش خود برای به ارمغان آوردن دمکراسی و اسلام بردبار برای ایران، پایداری می‌کنند.

این مقاله سال جدید میلادی را سال بازهم مهمتری برای امید به صلح توصیف کرده و می‌نویسد: درحالی‌که ما این مقاله را می‌نویسیم اعتصاب‌ها و اعتراض‌های سراسری علیه رژیم ایران که یک حکومت داعشی واقعی است، ‌به وقوع می‌پیوندد. رژیم به تلاش برای متوقف کردن انقلاب آتی با تنها چیزی که برای عرضه کردن دارد یعنی احکام مرگ، ادامه می‌دهد اما به نظر می‌آید که سال ۲۰۱۹ سال بازهم مهمتری برای امیدها به صلح در این منطقه پرآشوب دنیا باشد.

تاد وود در مقاله خود در واشینگتن تایمز، درباره تغییر دوران و برگشتن ورق سیاست مماشات با رژیم آخوندها در آمریکا می‌نویسد: بعد از خیانت فاجعه‌بار دولت اوباما به مردم ایران در قیام‌های سال ۲۰۰۹ و متعاقباً باز شدن راه ماشین ترور آخوندها، سیاست دولت ترامپ مبنی بر وارونه کردن تلاش‌های هژمونی‌طلبانه رزیم ایران در خاورمیانه و برنامه هسته‌ای این رزیم، وضعیتی جدید برای کارزار سرنگون کردن این رژیم قاتل و برای همه آن‌هایی که برای آزادی و یک دنیای صلح‌آمیز ارزش قائل هستند، ایجاد کرده است.