وقاحت آخوند روحانی در مسخره کردن مردم و دروغهای عجیب و غریب در باره وضعیت بهداشت

 

آخوند روحانی که صبح دوشنبه در جلسه مجلس ارتجاع حاضرشده بود، در سخنرانی خود موضوع کنوانسیونهای اف.ای.تی.اف و ضرورت تن دادن به آن‌ها را مطرح کرد.

درحالی‌که تروریسم صادراتی رژیم مورد تحریم و محکومیت بین‌المللی است، رئیس‌جمهور ارتجاع مدعی شد این دیکتاتوری تروریستی، پیشتاز مبارزه با تروریسم است. به گزارش خبرگزاری مجلس رژیم آخوند روحانی گفت: «به خاطر تصویب ۴ لایحه مهمی که علیه پول‌شویی و تروریزم بود مجلس شورای اسلامی تصویب کرد و این کار به‌عنوان یک کار مهم از سوی مجلس و دولت در تاریخ کشور ما ثبت می‌شود چون ما همیشه پیشتاز مبارزه با تروریزم بودیم و نباید اجازه بدهیم عده‌ای که خودشان دستشان به خون مردم آلوده بوده است قدرت‌ها ابرقدرت‌ها و ترورهای مختلف را در طول تاریخ انجام داده‌اند آن‌ها مدعی مبارزه مالی با تروریزم باشند و بهانه‌ای به آن‌ها بدهیم که آن‌ها بتوانند به ما اهانت کنند». 

آخوند روحانی ضمن معرفی وزیر جدید بهداشت خود، دروغ‌های عجیب‌وغریبی برای سرپوش گذاشتن بر وضعیت فجیع بهداشت و درمان عنوان کرد و مشکلات مردم را با وقاحت و توهین به هم‌وطنانمان مورد تمسخر قرار داد و گفت: «بسیاری از سران کشورهای دنیا در ملاقات با من نسبت به طرح تحول سلامت در ایران دچار شگفتی هستند ... اگر یک مریض ما بره پیش یک پزشک او را معاینه کنه و درنهایت بهش بگه که تو نیاز به دارو نداری باید یک مقدار استراحت کنی یک مقدار نوشیدنی ها بیشتر مصرف بکنی میگه اصلاً این دکتر که اصلاً هیچ سواد نداشت اصلاً این‌که خودم بلد بودم باید استراحت بکنم.
اگر پزشک بنویسد نسخه و دارو کم بنویسد بازهم طرف می‌گوید این چه پزشکی بود دو تا قرص برایم نوشت، اونی که زیاد می‌نویسد فکر می‌کنند خوب است».