رکود بازار نفت رژیم آخوندی در بازار جهانی

 

به گزارش رسانه‌های حکومتی، عرضه نفت در بورس برای دومین بار پیاپی در بورس انرژی بدون مشتری باقی ماند.

خبرگزاری حکومتی ایسنا نوشت: روز پانزدهم بهمن یک میلیون بشکه نفت خام سبک شرکت نفت در بازار فیزیکی رینگ بین‌الملل بورس انرژی عرضه شد اما در نهایت در کفه تقاضا هیچ سفارش ننشست.

در همین حال وزیر نفت آخوند روحانی با ناراحتی گفت: کشورهای یونان و ایتالیا با وجود معافیت از تحریمهای آمریکا از جمهوری اسلامی نفت خریداری نمی‌کنند و در این مورد به ما توضیح نداده‌اند.
وی افزود: هیچ کشور اروپایی غیر از ترکیه از ما نفتی نمی خرد.
زنگنه هم‌چنین با سوزوگدار از بسته شدن راههای فروش نفت رژیم گفت: نوک اصلی پیکان جنگ امریکا که با حمایت اسرائیل، تحریک مجاهدین و اشرار منطقه انجام می‌شود صنعت نفت است. آنها می‌خواهند درآمد صادراتی حاصل نشود، جلوی نقل و انتقال پول نفت و فرآورده را بگیرند.
وزیر نفت رژیم با اعتراف به پنهانکاری و تقلب در حکومت آخوندی گفت: بعضی می‌گویند اتاق تاریک داریم. ما برای دشمنان اتاق تاریک داریم. ما سعی می‌کنیم حفاظت اطلاعاتی بالا باشد. ما مثل سربازان گمنام هستیم که کسی نمی‌داند چه می‌کنیم. بعضی ما را تحریک می کنند، اما ما حرف نمی زنیم. در شرایط سخت جنگی هستیم. با هر کس که بشود کار کردیم اما نمی توانیم افشا کنیم چرا که چند صد نفر لحظه‌ای ما را رصد می‌کنند.