قدردانی مایک پمپئو از مقابله فرانسه با فعالیتهای تروریستی رژیم اخوندی در اروپا

 

وزیر خارجه آمریکا در دیدار با وزیر خارجه فرانسه از مقابله فرانسه با فعالیتهای تروریستی رژیم در اروپا قدردانی کرد.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: مایک پمپئو و ژان ایو لودریان روز چهارشنبه در واشنگتن دیدار و گفتگو کردند. وزیر خارجه آمریکا در این دیدار از فرانسه بخاطر تلاشهایش برای حسابرسی از رژیم ایران بخاطر فعالیتهای ترویستی آن در اروپا قدردانی کرد.

سپاه پاسداران در واکنشی هراسان دراین باره در خبرگزاری خود با عنوان «تشکر پومپئو از اقدامات ضد نظام فرانسه» نوشت: نشست سالانه (مجاهدین) در تیرماه سال جاری با حضور شماری از مقام‌های سابق آمریکایی و اروپایی در شهر پاریس، پایتخت فرانسه، برگزار شد.
خبرگزای سپاه پاسداران افزود: همزمان چند کشور اروپایی از جمله اتریش، بلژیک و فرانسه اعلام کردند طرحی برای بمبگذاری در نشست (مجاهدین) را خنثی کرده‌اند. یک دیپلمات سفارت جمهوری اسلامی در وین هم در همین ارتباط در آلمان بازداشت شد.

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی در جلسه نمایندگان کشورهای عضو ائتلاف جهانی علیه داعش گفت: باید همه نیروهای رژیم ایران در سوریه از این کشور خارج شوند.

وزیر خارجه آمریکا، در مصاحبه با فاکس نیوز نیز گفت: جنگ‌افزوزی در سوریه، یمن، عراق و لبنان و لیست طولانی از ماجراجویی شرورانه رژیم ایران، خواسته مردم ایران نیست. رژیم ایران اصلیترین کشور حامی تروریسم در جهان است.