نمایشهای ورشکسته ۲۲ بهمن صحنه بروز بحران مرگبار راس نظام

 

به رغم تلاش و توصیه خامنه‌ای برای ممانعت از بروز بحران درونی رژیم در نمایشهای حکومتی ۲۲ بهمن، این نمایشها به صحنه تصفیه حساب و کشاکش حاد راس نظام تبدیل شد و از جمله در قم، باند ولایت فقیه تراکتهایی بلند کردند که مضمون آن سقوط روحانی تا عید بود.

خبرگزاری حکومتی ایلنا درباره این فضیحت گریبانگیر رژیم آخوندی در نمایشهای حکومتی ۲۲بهمن نوشت: متاسفانه عده‌ای از تندروها با نادیده گرفتن حرفهای چند روز اخیر خامنه‌ای مبنی بر اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن جای تسویه حساب با مسئولان نیست اقدام به ترویج شعارهای تفرقه‌افکنانه کردند.

خبرگزاری حکومتی ایلنا افزود: از جمله شعارهای تفرقه‌افکنانه که به صورت دست‌نوشته دیده می‌شد این بود که با کنایه به تکیه کلام روحانی نوشته شده بود: (مردم در مسیر انقلابند، ماشاالله آقایان به فکر بخور بخورند، علی برکت الله)؛ همچنین در یک دست نوشته دیگر با کنایه به لاریجانی و لغو سخنرانی او در شهر کرج نوشته شده بود: (کرجی‌ها شاخ شکستند دهان فتنه بستند).
این درحالیست که خامنه ای به دنبال مخالفت امام جمعه کرج با سخنرانی علی لاریجانی، به شدت ترسیده و در سخنرانی خود در ۱۹بهمن به باندهای درهم ریخته ولایت خود هشدار داد: ۲۲بهمن جای تصفیه حساب نیست،