سوز و گداز سرکردگان رژیم از هلاکت بیش از ۱۷ هزار مهره و جلاد فاشیسم مذهبی

 

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی در سخنرانی خود در نمایش حکومتی ۲۲ بهمن، از هلاکت ۱۷هزار مهره و جلاد فاشیسم مذهبی سوز و گداز کرد و وحشت خود را از حسابرسی بر سر حقوق‌بشر و پیامد تن دادن رژیم به اف.ای.تی.اف ابراز کرد.

وی گفت: کار بسیار شده در جهاد و تلاش برای حفظ انقلاب جهاد در مقابل تروریستهایی که ۱۷ هزار نفر از مردم مسلمان را به خاک و خون کشیدند. بعضی میگویند در این پیمانها اگر بخواهیم بهانه دست دشمن ندهیم باید این پیمانها کنوانسیونها را امضا کنیم من عرض میکنم که چه کسی تضمین میکند که اگر اینها امضا شد بهانه دشمن تمام خواهد شد مگر مسئله هسته ای بهانه دشمن نبود بعد مسئله موشکی را مطرح کردند بعد مسئله حقوق بشر را مطرح کردند چه کسی تضمین میکنه که دشمن غدار ما با بهانه کردن مسائل بعد همچنان به دشمنی خودش ادامه ندهد؟.

جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور ارتجاع نیز که درشیراز صحنه گردان نمایش ورشکسته حکومتی ۲۲ بهمن رژیم بود، با غیظ و سوزش بسیار از هلاکت ۱۷هزار مهره و جلاد استبداد مذهبی گفت: آمریکایی ها با صراحت اعلام کردند که ما جنگ اقتصادی تمام عیار علیه ملت ایران شروع کردیم. آمریکایی ها در این چهل سال ترور کردند بزرگترین ترورهای تاریخ در ایران در یک مقطع زمانی کوتاه انجام گرفت ما ۱۷ هزار شهید ترور داریم همان کسانی که اینها را شهید کردند امروز شدند مشاورین کاخ سفید حتی پررویی به جایی رسانده آقای ترامپ که بجای اینکه به سازمان اطلاعاتی خودش توجه بکند که میگه ایران در مسائل هسته ای تخلف نکرده به سازمان تروریستی ایران گوش میده میگه نه من اطلاعات دیگری دارم ایران تخلف کرده اینها شدند مشاورین کاخ سفید.

درنمایش ورشکسته حکومتی ۲۲بهمن در همدان، پاسدار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران خامنه‌ای هم از هلاکت بیش از۱۸هزار دژخیم سرکوبگر سوز و گداز کرد و گفت: سازمان جهنمی که دست آن به خون بیش از ۱۸ هزار شهید ملت ما آغشته هست، سازمانی که همین خانم مریم رجوی… فرمان آتش علیه مرصاد همین مریم رجوی صادر کرد. شما ببیند آمریکایی ها به چه دستاویزهایی روی آورده اند.