نمایش حکومتی ۲۲ بهمن - نمایش وحشت آخوندها از چشم انداز تیره و تار ولایت

 

نمایشهای حکومتی در ۲۲بهمن، شاهد ابراز وحشت آخوندها و سرکردگان وحشت زده نظام از چشم انداز تیره و تار ولایت خامنه ای بود.

آخوند علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی- سیاسی ولی فقیه ارتجاع در سپاه پاسداران، وحشت زده ار طرد و انزوای جهانی و بحرانهای داخلی و خارجی رژیم، نسبت به چشم انداز قیام مردم در سال ۹۸ به بسیجیان ولایت هشدار داد و گفت: «دکترین آقای ترامپ تغییر کرد. خیلی خطرناکه. آقای ترامپ این اصول حاکم بر دکترین آقای ترامپ اینهاست. یک آقای ترامپ میگد که عناصر قدرت ایران رو باید از دستش بگیریم. فتنه ۹۸ نقطه تلاقی تلاش معارض خارجی با جریان داخلی است. اینکه جریان داخلی چی‌ها هستند، چگونه بنا است عمل بکنند، این مسئله مهمی است که زمان بیشتری را می‌طلبد.
۱-زمینه خارجی میخواهد یک زمینه داخلی میخواهد فتنه ۹۸. زمینه خارجی‌اش همین حرکتی است که آقای ترامپ داره دنبال میکند که تحریم شدید که بالاخره فشار را آوردند روی فشار اقتصادی و تحریم فلج کننده، یک.
۲- عملیات روانی. گفتند بگیم انقلاب تو این ۴۰ سال چکار کرده، همه مقدسات و همه دستاوردها را زیر سوال ببریم، شبانه روز این امپراتوری رسانه‌یی داره به نفع دشمن تبلیغ میکنه.
۳-، تحریک گسل های نارضایتی برای اغتشاش، این جریانهای داخل، بلکه مردم ممکنه اعتراض داشته باشند، حق داشته باشند، حرفشان حقه ولی یک عده از این اعتراضات و از این حرفها ممکنه سوءاستفاده بکنند و هدف دشمن را پیاده بکنند.
۴-وجود ظرفیت شورش در برخی از اقشار جامعه که بالاخره آنها زیر بار نظام انقلاب نمی روند و همواره یک سری حرکتها هستند. این نقشه دشمن است.
 ما برای چی در سوریه ماندیم، این حرفها را من دارم می بینم توی روزنامه ها از زبان یک عده ای داره زده میشود. امروز امریکا در بدترین و در ضعیف ترین وضعش بسر میبره یک شیر پیر بی یال و اشکنی درست شده امروز بریم با این بشینیم مذاکره بکنیم یا دنبال اروپا راه بیفتیم چه بشه مثلا.تا کی باید دنبال اروپا حرکت بکنیم کاسه گدایی برداریم».

در نمایش حکومتی ۲۲ بهمن در همدان، آخوند احمد خاتمی، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان ارتجاع در سخنرانی خود با سوز و گداز از زهر اتمی و اجماع جهانی علیه برنامه موشکی و جنگ افروزی منطقه یی رژیم گفت: «نشست لهستان ورشو تشکیل دادند برای ضربه زدند به نظام اسلامی خوابی که برای شما دیده‌اند این است که شما را ناامید کنند. آمریکا و خباثت و شرارت آمریکا الآن دور اروپا رسیده است به همراه آقا عرض می‌کنم ما بحثی از مذاکره نداریم عرضه دیپلماسی کار خودش رو بکند ولی مردم اروپا هم مثل آمریکا قابل اعتماد نیست. اینها سرو ته یک کرباسند از اقتدار هسته‌یی نمی‌گویم شرح این هجران این خون جگر این زمان بگذار تا وقت دیگر پیله کرده‌اند تا اقتدار موشکی ما را آسیب برسانند. اقتدار موشکی موشکهای با برد هزار کیلومتر هزار پانصد کیلومتر معنایش این اگر رژیم صهیونیستی بخواهد کمترین تخلف کمترین رفتار بی‌ادبانه داشته باشد موشکهای ما مثل صاعقه بر سرشان فرو خواهد آمد...

نمایشهای حکومتی ۲۲بهمن همچنین شاهد بحران درونی حاکمیت آخوندی بود:
به رغم روضه‌های وحدت خلیفه ارتجاع برای پرهیز از بیرون زدن شقه درونی نظام در جریان نمایش‌های حکومتی ۲۲ بهمن، بحران درونی در همان صحنه بالا گرفت و از صبح سه شنبه ۲۳بهمن تصفیه حسابهای حاد باندی رسانه های حکومتی را پر کرد.
کیهان خامنه‌ای تحت عنوان «هشدار راهپیمایان درباره تصویب لوایح FATF» نوشته است«راهپیمایان تهرانی دیروز ۲۲بهمن با در دست داشتن پلاکاردهایی نسبت به تصویب لوایح مربوط به گروه ویژه اقدام مالی (FATF) تحت فشار دشمنان هشدار دادند.
مردم تهران با حمل بنرهای «از ترس مرگ نباید خودکشی کرد» و «نه به FATF» مخالفت خود را با پذیرش برنامه‌های این گروه اعلام کردند». کیهان خامنه‌ای در ادامه سایر شعارهای دلواپسان را آورده از جمله: «اجازه نمی دهیم مسئول لیبرال انقلاب ما را زمین بزند» و «مسئولین بروند فکری به حال خود و آخرت‌شان کنند».(کیهان – ۲۳بهمن).
روزنامه جمهوری اسلامی هم با اذعان به اینکه «۲۲ بهمن فرصتی برای تسویه حساب‌های سیاسی » شده یک فقره‌دیگر را از شهر کرج گزارش کرده و نوشته است «امام جمعه انگار که یک تکلیف مهم داشته باشد میکروفن را گرفت و فرمود من فقط یک جمله به مردم می‌گویم: در آینده کلید را به دست کسی بدهید که بتواند قفل‌ها را باز کند! والسلام».

جمهوری افزوده است «گویا تضعیف دولت و انتقاد از شخص رئیس‌جمهور برای یک جریان تریبون‌دار وظیفه‌ای شرعی شده است. البته ایشان فرصت نکرد بگوید مشکل قفل و کلید چیست و چگونه پدید آمده است ولی ۲۲ بهمن فرصتی برای تسویه حساب‌های سیاسی هم شده است». و در ادامه ضمن اعتراف به «چهل سال انحصار طلبی و کینه» پایان یافتن مخاصمات درون نظام را «طبق تجربه» نشدنی ارزیابی کرده و نوشته است: «ای کاش همانگونه که مردم مشکلات طاقت‌فرسای خود را در خانه می‌گذارند و به خیابان می‌آیند، مسئولین نیز در آینده پس از چهل سال، انحصارطلبی‌ها و کینه و دشمنی را کنار می‌گذاشتند ولی حیف! تجربه نشان داده چنین نخواهد شد».(جمهوری اسلامی – ۲۳بهمن).
روزنامه جمهوری همچنین به لگد کوب شدن حرف خامنه‌ای توسط دلواپسان اشاره کرده و نوشته است”این افراد، راه پیمائی ۲۲ بهمن را بر خلاف توصیه رهبری به عرصه تسویه حساب‌های جناحی و گروهی تبدیل کردند!».(جمهوری اسلامی – ۲۳بهمن).
روزنامه ایران ارگان دولت روحانی هم گوشه دیگری از جنگ باندها در جریان نمایش ۲۲بهمن را نوشته که روحانی و علی لاریجانی رییس مجلس ارتجاع را مورد حمله قرار داده و روی پلاکاردها نوشته اند: «ای آن‌که تو عامل گرانی/ تا عید خدا کند نمانی. مردم در مسیر انقلابند، ماشاالله آقایان به فکر بخور بخورند، علی برکت‎الله»و «کرجی‌ها شاخ شکستند/ دهان فتنه بستند»(ایران – ۲۳بهمن).