کنفرانس مطبوعاتی در ورشو همزمان با اجلاس بین المللی لهستان


قبل از ظهر امروز چهارشنبه ۲۴ بهمن، ۱۳ فوریه، همزمان با کنفرانس بین المللی لهستان، در ورشو ایرانیان آزاده و حامیان مقاومت ایران دست به تظاهرات زدند تا پیام قیام رهایی‌بخش مردم ایران و کانونهای شورشی را به جامعه جهانی برسانند.

پیش از این تظاهرات، یک کنفرانس مطبوعاتی با شرکت شهردار رودی جولیانی، سناتور رابرت توریسلی، نخست وزیر سید احمدغزالی، مارشین شوینیسکی، شهردار پیشین ورشو و شماری از اعضای پارلمان لهستان برگزار شد.

همزمان با اجلاس بین المللی ورشو و تظاهرات هموطنانمون که در کنار محل برگزاری این اجلاس یعنی استادیوم ملی ورشو پایتخت لهستان برگزار شده یک کنفرانس مطبوعاتی هم اکنون در جریان است. با حضور شخصیت های برجسبته بین المللی از جمله شهردار رودی جولیانی سناتور رابرت توریسلی و ..... شهردار پیشین ورشو، همچنین سید احمد غزالی نخست وزیر پیشین الجزایر، همچنین شماری از پارلمانتر ها و شخصیت های لهستانی اینجا حضور دارند.  شهردار جولیانی در صحبتهای خودش محکوم کرد جنگ افروزی رژیم اخوندی و تروریسم رژیم را در اروپا. همچنین او گفت که باید حق مردم ایران برای مقاومت شناخته بشه. شهردار جولیانی در صحبت هایی که با خبرنگاران داشت تاکید کرد که تفاوت ایران با سایر کشورها این است که یک آلترناتیو وجود دارد این آلترناتیو مقاومت ایران است و رئیس جمهور آن خانم مریم رجوی است.
دیگر سخنرانان در این کنفرانس مطبوعاتی بر ضرورت مقابله با جنگ افروزی رژیم آخوندی و حمایت از قیام مردم ایران و آلترناتیو دموکراتیک شورای ملی مقاومت ایران بعنوان یگانه جایگزین رژیم آخوندی تاکید کردند.