بلوف درمانی بی رمق خامنه ای پس از چهل سال شکست و رسوایی

 

همزمان با کنفرانس ورشو و درست در همین روز، ولی فقیه ارتجاع به تشبثات مذبوحانه و ناکام برای تحت الشعاع قراردادن کنفرانس و کم کردن از ترس و وحشتی که سراپای نظام و نیروهای وارفته آن را در برگرفته است مبادرت کرد.

خامنه‌ای در بحرطویلی که با عناوین «گام دوم انقلاب»، «دومین مرحله‌ی خودسازی و تمدن‌سازی»! برای آن تبلیغ کرده بود، بیهوده تلاش کرد با دروغ و دغل و بلوف درمانی، بر زخم ها و بحران های درمان ناپذیر رژیم آخوندی مرهم بگذارد!.

تقریبا دوسوم بیانیه خلیفه ارتجاع به چرندیات در مورد پیشرفتهای تکنولوژیک، اقتصادی وعلمی رژیم در سطح جهانی اختصاص داشت. خامنه ای مدعی شد که سرعت پیشرفتهای علمی در نظام جهل و جنایت برای جهان غافلگیر کننده و یازده برابر بیشتر از شتاب رشد متوسط علم در جهان بوده است!!

ولی فقیه ارتجاع البته نیازی ندید رابطه بین پیشرفت هایی را که میگوید با خشک شدن دریاچه ها و انهدام محیط زیست و بوهای آزار دهنده ای که تهران را فرا گرفته است توضیح دهد.
خامنه‌ای در رعشه سرنگونی، جنگ‌افروزیهای رژیم را از دستاوردهای حاکمیت آخوندی برشمرد و با لودگی ادعا کرد، امروز چالش بر سر «برچیدن بساط نفوذ آمریکا از منطقه‌ی غرب آسیا و حمایت جمهوری اسلامی از حزب‌الله» در سراسر منطقه است.

ولی فقیه ارتجاع اما در لابه‌لای پیام خود مجبور به اعتراف به برخی از بحرانها و شکستهای رژیم شد و به گفته خودش به فاصله ژرف در زمینه عدالت و مبارزه با فساد، بین آن چه انجام شده و آنچه باید میشد، اذعان کرد.

خامنه ای هم چنین به شکست نرمش قهرمانانه یی- که خودش قبل از روحانی برای آویختن به دامن آمریکا شروع کرده بود- و هم چنین به ناکامی برجام اروپایی، اعتراف کرد و ضمن رد هرگونه مذاکره با آمریکا گفت: جمهوری اسلامی علاوه‌ بر آمریکا، تعدادی از دولتهای اروپایی را نیز خدعه‌گر و غیرقابل اعتماد میداند. دولت جمهوری اسلامی باید مرزبندی خود را با آنها با دقّت حفظ کند؛ در مورد آمریکا حلّ هیچ مشکلی متصوّر نیست و مذاکره با آن جز زیان مادّی و معنوی محصولی نخواهد داشت.
خامنه‌ای بر سر بحرانهای مرگبار اقتصادی رژیم، به تصفیه حساب با باند رقیب پرداخت و گفت: اینکه کسی گمان کند که «مشکلات اقتصادی صرفاً ناشی از تحریم است و راه‌حل، زانو زدن در برابر دشمن و بوسه‌زدن بر پنجه‌ی گرگ است» خطایی نابخشودنی است. این تحلیل سراپا غلط، هرچند گاه از زبان و قلم برخی غفلت‌زدگان داخلی صادر میشود.

آسوشیتدپرس در ارتباط با پیام ولی فقیه ارتجاع گزارش داد: او این سخنان را در حالی بیان می‌‌کند که اجلاسی به رهبری آمریکا در ورشو در مورد امنیت خاورمیانه در جریان است که اساساٌ بر روی رژیم ایران متمرکز می باشد و اقتصاد ایران پس از خروج آمریکا از برجام، تضعیف شده است.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد: خامنه‌ای در پیام خود گفت که هیچ مشکلی با آمریکا حل نخواهد شد و مذاکره با آن به معنای از دست دادن فرصتهای اقتصادی است. تعدادی از دولتهایی اروپایی نیز غیرقابل اعتماد هستند.