گماشتن آخوند جلاد ابراهیم رئیسی عضو هیئت مرگ در قتل عام ۶۷ به سمت معاون اول مجلس خبرگان

 

خبرگان ارتجاع آخوند جلاد ابراهیم رئیسی عضو هیئت مرگ در قتل عام ۳۰۰۰۰ زندانی سیاسی در سال ۶۷ را بعنوان معاون اول مجلس خبرگان رژیم برگزید. آخوند جلاد رئیسی در رقابت با صادق لاریجانی جایگزین آخوند معدوم شاهرودی شد.

در جلسه مجلس خبرگان ارتجاع، آخوند جنتی در سخنرانی افتتاحیه خود از خامنه‌ای به خاطر انتصاب آخوند جلاد ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس دستگاه قضایی رژیم تقدیر کرد و با کین‌توزی از مجاهدین گفت: به خاطر این انتصاب باید دست خامنه‌ای را بوسید. الان همه دشمنان از این انتصاب ناراحت هستند و هر جا دشمنان و (مجاهدین) ناراحت بودند بدانیم که کارمان درست بوده است.
رئیس خبرگان ارتجاع هم‌چنین از خامنه‌ای به خاطر دادن مدال به پاسدار جنایتکار قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران به خاطر اقداماتش در نجات حکومت آخوندی تشکر کرد و گفت: سردار سلیمانی خیلی جاها به داد نظام رسیده به داد انقلاب رسیده به داد ولایت فقیه رسیده، در هرجا که نقشه‌ای بود حاضر میشد، در عراق در سوریه در جاهای دیگه طرح می‌داد مشکلات رو حل می‌کرد، توطئه‌ها را خنثی می‌کرد بدون این که بخواد خودش رو مطرح کنه.

آخوند دژخیم صادق لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت خامنه ای، طی سخنانی در مراسم حکومتی باصطلاح معارفه با آخوند دژخیم ابراهیم رئیسی رئیس جدید قضائیه رژیم، وحشت حکومت آخوندی از مردم ایران را به نمایش گذاشت و نسبت به نفوذ دشمنان رژیم آخوندی هشدار داد: «نباید فضای کشور را اینطور باز بگذاریم برای هجمه های دشمن یک وقتی به مقام معظم رهبری عرض می کردم نیروهای مسلح ما دارند جهاد می‌کنند همه جا و از مرزهای ما دفاع می کنند ولی دشمن در پستوی خانه های ما نفوذ کرده است در پستوی خانه های ما نفوذ کرده است چون همه جور حمله را به نسل جوان ما غیر جوان ما دارد انجام میدهد. من همین جا عرض می‌کنم به برادر عزیز مان آقای رئیسی که آن صبوری که عرض کردم همین است شما باید کمر همت را ببندید و آماده باشید که این تیر بلاها خواهد آمد. این حرفها هست و متاسفانه گاهی دشمن بیرونی شایعه درست می‌کند دشمن درونی هم همین کار را می‌کنند جاهل درونی هم همین کار را می‌کند».

آخوند دژخیم صادق لاریجانی در بخش دیگری از سخنان به سوز و گداز از گزارش جدید گزارشگر سازمان ملل متحد درباره وضعیت حقوق در ایران پرداخت و غیظ کین حکومت آخوندی از افشاگریهای مجاهدین در مورد جنایات رژیم را به نمایش گذاشت. «ادعاهای حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی این هم واقعاً چیز های عجیبی است آنها با ساختارهای ما مشکل دارند با اسلام مشکل دارند با انقلاب مشکل دارند می‌آیند تحت عنوان حقوق بشر می‌گویند این حرف‌ها درست نیست بعد هم می‌‌آیند اتهامات منافقین را می آورند لیست می کنند علیه جمهوری اسلامی آخر این چه جور قضاوتی است یک طرفه آن گزارشگر می آید مصاحبه می کند و هر آنچه که املا کردند همه را بیان می‌کند این قابل قبول نیست».