ادامه فاجعه سیل در ایران - تخلیه صد روستا در خوزستان و شکستن سیل بندها

 

در حالیکه سدسازیهای سودجویانه و بی رویه سپاه پاسداران ودیگر ارگانهای حکومت آخوندی از مهمترین عوامل تخریب محیط زیست و گستردگی ویرانیهای سیل درایران است، آخوند ابوترابی، امام جمعه خامنه ای در تهران با وقاحتی حیرت انگیز گفت: اگر نبود این سدها نمیدانم امروز خوزستان جنوب کشور لرستان ما استانهای کشور چه شرایطی داشتند.

این سدها خسارتها را به حداقل ممکن کاهش داد آمادگی که شکل گرفت بسیج نیروها حضور مؤثر مهندسی سپاه، مهندسی ارتش در کنار مدیران با هدایت فرماندهی معظم کل قوا راه را برای مدیریت این سیل ویرانگر هموار کرد، امروز تقریباً ۱۷۲سد کشور تقریباً بالاترین ظرفیت آبی خود را دارد.


در جمعه بازار تهران حداد عادل، مهره‌ ویژه خامنه‌ای و از بستگان وی، وحشت ولی فقیه ارتجاع را از انزوای جهانی و منطقه یی و اوضاع بحرانی درون حاکمیت را ‌برملا کرد و هراسان از رویارویی مردم به ستوه آمده با کل نظام فاسد آخوندها، گفت: می خواهند مردم را رو در روی نظام قرار بدهند.

دشمن امروز متمرکز شده روی فشار اقتصادی و تحریم اقتصادی و در کنار جنگ اقتصادی یک جنگ رسانه‌یی هم به راه انداخته هر چه دایره اقتصاد را تنگ گرفته دایره رسانه را باز گذاشته بعضیها هم در داخل با تصمیمگیری غلط خودشون به این جنگ رسانه‌یی دشمن کمک کرده‌اند جنگ رسانه‌یی کنار جنگ اقتصادی برای این‌که ملت ایران را از پا در بیاورند.
فشار اقتصادی، تشویش افکار و اذهان و نگران کردن مردم برای این‌که بقول خودشان این مردم را بیاورند رو در روی انقلاب قرار بدهند...
بسیاری از قوانین موجود برای وضع عادی تصویب شده امروز که دشمن همه قوای خودش را بکار گرفته برای مقابله با ما ما باید خودمون را برای این شرایط آماده بکنیم همه قوایمان را باید برای مقابله با تحریم اقتصادی و فشار دشمن بکار بگیریم این نکته‌یی بود که رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان هم به اون در اواخر اسفند اشاره کردند...

درجمعه بازار آخوندی در مشهد نیز آخوند فرزانه امام جمعه زاپاس نظام به بحران درونی نظام پرداخت و درحالیکه شکست برجام را به گردن باند روحانی می انداخت، چماقداران حزب‌اللهی، نیروی تروریستی قدس و سپاه پاسداران را، راه حل مشکل نظام توصیف کرد و گفت: حل مشکل بهدست انسانهای پیر غیرحزب اللهی حل شدنی نیست صریحاً میگویم به عنوان یک طلبه به شما این مجموعه باید اینها را کجا پیدا کرد؟ این مجموعه در متن جوانان حزب اللهی ما هستند جوان تنها نه جوان باشد و حزب اللهی و انقلابی...
... مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مگر مشکل جنگ را بهخوبی به پایان نرساندند مگر تو دهن گروهک‌های الحادی و التقاطی نزدند؟ بله مگر سلاح نظامی این کشور را موشک را به کجا نرساندند که دنیا ازش وحشت داره اینکار را نکردند؟ مگر این بچه ها سپاه قدس در خارج از مرزها حلق آمریکا را نچسبید او را از عراق بیرون نکرد سوریه را حفظ نکرد؟ لبنان را حفظ نکرد؟ کمک به یمن نکرد؟ بیخود دنبال لبخند آمریکا نگردیم بیخود حل مشکلات خودمان را در فرجامها، برجامها نبینیم بیخود فکر نکنیم که اگر ما به اونها روی خوشی نشان دادیم موشک مان را نمیدانم چی و چی و چی را از صحنه خارج کردیم اونها به ما کمک میکنند.

آ

اولین محموله کمکهای آلمان به سیلزدگان روز پنجشنبه وارد تهران شد.
رئیس شورای روابط عمومی صلیب سرخ آلمان با اعلام ارسال کمکها برای سیلزدگان گفت: کمکهای بشردوستانه مشمول تحریمهای آمریکا و اتحادیه اروپا علیه رژیم ایران نیست.
وی گفت: این کمکها از جمله شامل قایقهای نجات بادی و تجهیزات مخصوص نجات در آبهای روان نیز می‌شود.

پاسدار علی لاریجانی، رئیس مجلس ارتجاع در وحشت از فوران خشم مردم در مناطق سیلزده گفت: مردم اضطراب پرداخت خسارت ها را نداشته باشند و این وعده عملی می شود.
وی با اعتراف به خلف وعده ها و دزدیهای حکومتی از کمکهای مصیبت دیدگان، با دجالبازی افزود: برخلاف دفعه های قبل که تخلف در وعده ها بود، پرداخت خسارت های مردم عملی می شود.