دعاوی دجالگرانه دیکتاتوری آخوندی در باره بازسازی مناطق سیلزده

 

دعاوی دجالگرانه دیکتاتوری آخوندی در باره بازسازی مناطق سیلزده و نتایج معکوس و خطرناک آن علیه مردم ایران و به ویژه هموطنان سیلزده.

در میان وعده درمانی های رژیم برای جبران خسارتهای سیلزدگان واقعیتهایی که در وحشت از خشم مردم توسط برخی مقامات و مهره‌های حکومتی اذعان می شود حاکی است که این بارهم رژیم می خواهدبا وعده درمانی بحران را از سر گذرانده و النهایه با دست کردن در جیب مردم خسارتها را جبران کند.
روزنامه حکومتی جهان صنعت فاش کرد که رژیم در پی تسهیلات تکلیفی ازسوی نظام بانکی در مواجه با سیلابهای اخیر اقتصادی است این روزنامه در ادامه در مورد تصمیم بانک مرکزی رژیم برای تخصیص ۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت جهت بازسازی مناطق سیلزده به نقل از یک کارشناس خودبنام بهروز ملکی افزوده است:«چون بسیاری از مردم‌ از بینش اقتصاد کلان برخوردار نیستند احتمالا متوجه نخواهند شد بابت بذل و بخشش مسوولان از کیسه‌ بانک‌ها، چه بلایی سر نظام پول- بانکی کشور می‌آید و در نهایت آحاد جامعه، تاوان این مساله را می‌پردازند».
درفشی معاون بنیاد مسکن رژیم با بیان اینکه آنچه برای ما مهم است مشارکت مردمی است تلویحا به شانه خالی کردن رژیم از بازسازی خانه های تخریب شده اذعان کرد و گفت: «واحدهایی که نیازمند کمک بیشتر باشد از کمک خیرین برای ساخت آنها استفاده خواهیم کرد». وی حداکثر کمک دولت برای بازسازی خانه‌های تخریب شده در سیل را دادن مقداری سیمان رایگان عنوان کرد.
حسین ملائک سفیر پیشین رژیم در چین و سوئیس اذعان کرد: «عدم تقسیم وظائف درست، تصمیمات عجولانه، کوته نگری ها، رقابت ها، خود نمایی های تبلیغاتی آزار دهنده بیش از عدم وجود امکانات و منابع خود نمایی می کرد. خساراتی که این رفتارهای بدون فکر وارد کرد و خواهد کرد خود رقم بزرگی را شامل می شود. مثلا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به طور مضحکی مدعی شد که در آق قلا که هنوز۵۰ سانت زیر آب بود کلنگ احداث واحد های مسکونی را زده است».وی در ادامه افزود:«نبود مدیریت واحد برای مقابله با بحران علی رغم وجود سازمان های عریض و طویلی که هر کدام سالیانه هزینه های زیادی برای "مانور" بر بودجه این مملکت تحمیل کرده اند، متهم کردن سازمان ها به کم کاری و بی عملی توسط یکدیگر، رقابت آزاردهنده و کشنده سپاه و ارتش و بسیج که کدام یک توانسته اند چه کاری انجام دهند هرکدام به یک نوع خود نمایی می کرد».
قاسم جاسمی عضو مجلس ارتجاع در روز شنبه ۱۷ فروردین گفت: «تا امروز اقدام موثری برای کمک به سیل‌زدگان کرمانشاه صورت نگرفته است».

گزارش ویدیویی:
حاجی از کجائین؟ دمرود علیا بخش معمولان. سیل خونه هامون رو به میزان ۱۰۰٪ خراب کرد،
 خراب کرده
شش روزه از سیل میگذرد به تمام آیات قرآن سرسوزنی آلات امداد رسونی به ما نمیدن. نعمت روی زمین قسمت پر روی آن هست، خوندل میخورم اون کس که حلال.. - ما شرف داریم ما آبرو داریم دنبال این هواپیماها نمی گردیم ولی نداشتن مدیریت، شش روزه مثلا، اون بچه کوچک منو ببین اون نوه منو ببین مثلا کسی اومده بگه این نون گیرش میاد بخوره یا نه؟.