ضجه‌های ولی‌فقیه ارتجاع و دلداری به پاسداران و بسیجیان وحشت‌زده پس از لیست گذاری سپاه

 

ضجه‌های ولی‌فقیه ارتجاع و دلداری به پاسداران و بسیجیان وحشت‌زده پس از لیست گذاری سپاه پاسداران خامنه ای: وقتی دشمن در کوچه و خیابان است، سپاه جلو است. در چند هزار کیلومتر آنطرفتر، باز هم سپاه جلو است. به سلاح هسته‌ای نیازی نداریم!.

خامنه‌ای: سپاه امروز یک دستگاه برجسته هست در کشور، اگر مقابله با دشمن است از لحاظ سیاسی سپاه جلو است، اگر مواجهه دشمن است در میدان عملی و نظامی عملیاتی سپاه جلو است اگر این دشمن در داخل مرزهای ما داخل کوچه و خیابان ما است سپاه جلو است اگر این دشمن در چند هزار کیلومتر اونطرفتر باز هم سپاه جلو است برای همین است که میبینید چه گربه رقصانی برای سپاه، آمریکاییها میکنند البته به جایی هم نمیرسه اونها به خیال خودشون علیه سپاه و در واقع علیه انقلاب و علیه کشور نقشه می‌کشند. اینها خیال میکنند دارند پیشرفت میکنند.

مجری تلویزیون رژیم:حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به دست برتر جمهوری اسلامی ایران در منطقه، افزودند: بر خلاف تصور دشمنان، عزت و قدرت امروز نظام اسلامی ناشی از بمب اتم نیست، چرا که ما از ابتدا تأکید کردیم سلاح هسته‌یی برخلاف مبانی دینی ما است و به آن نیازی نداریم.