تعزیه عراقچی معاون وزارتخارجه رژیم پس از لیست گذاری سپاه پاسداران خامنه ای

 

تعزیه عراقچی معاون وزارتخارجه رژیم: دقیقاً در شب تولد سالار شهیدان در شبی که فردایش روز پاسدار است آمریکایی ها چنین خبط و خطای راهبردی انجام میدهند.

عراقچی:‌ این یک تحول بسیار جدی بین ایران و آمریکاست. برای اولین بار آنها یکی از خطوط قرمز بسیار جدی و مهم جمهوری اسلامی را به این شکل رد میکنند.

عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه در تلویزیون رژیم: بسیار جالب هست که دقیقاً در شب تولد سالار شهیدان و در شبی که فردایش روز پاسدار هست آمریکاییها یک چنین خبط و خطای راهبردی بهنظر من انجام میدهند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست به‌اصطلاح گروه‌های تروریستی قرار میدهند خب این از نظر ما یک تحول بسیار جدی در بین ایران و آمریکا هست برای شاید اولین بار باشه که اونها یکی از خطوط قرمز بسیار جدی و مهم جمهوری اسلامی ایران را به این شکل رد میکنند. 
محمد جمشیدی عضو هیأت علمی دانشگاه: اساسا این‌که آمریکا اسم یک گروه یا جریان یا کشور را به عنوان گروه تروریستی معرفی میکنه کاملاً یک تصمیم سیاسی هست.
سال ۲۰۱۲ آقای اوباما منافقین را از لیست تروریسم خارج کرد آقای اوباما که دوران تعاملیاش بود منافقین را از لیست یعنی اینها کاملاً مرتبط با اون نوع سیاستی است که دارند.