واکنشهای وحشت آلود رژیم آخوندی در قبال کلان ضربه لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران


جواد ظریف وزیر خارجه حکومت آخوندی در اقدامی نمایشی در جلسه یی از سرکردگان سپاه پاسداران شرکت کرد.

تلویزیون رژیم در مورد دیدار وزیر خارجه رژیم با سرکردگان سپاه پاسداران گفت:
مجری: وزیر خارجه هم با تعدادی از معاونانش به دیدار فرماندهان ارشد سپاه رفت.
ظریف: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش بسیار بزرگی در حفظ امنیت کشور داشته.

پاسدار جعفری سرکرده سپاه پاسداران نیز در اظهاراتی هراس آلود به تکرار بلوفهای آخوندی پرداخت و ازجمله گفت: نیروهای آمریکایی در منطقه نمی‌توانند هیچ گونه اقدام نظامی علیه (نظام) انجام دهند، اما اگر بخواهند حرکتی انجام دهند با واکنش سریع، جدی و قاطع ما روبرو خواهند شد.

از سوی دیگر، لیست‌گذاری سپاه پاسداران به اختلاف میان باندهای حکومتی دامن زد. پاسدار حسین شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای در کیهان، علت این اقدام آمریکا را باند رقیب دانست و نوشت: وقتی شماری از مسئولان با بهانه‌های موهوم به سپاه حمله می‌کنند و این نهاد را زیر سؤال می‌برند، خواستار بازگشت سپاهیان و ارتشیان به پادگانها می‌شوند! حضور منطقه‌یی سپاه را بی‌فایده می‌دانند! دوران موشک را تمام شده معرفی می‌کنند! نمایش موشکی سپاه را تحریک دشمن می‌دانند! و یا به‌رغم کلاه گشادی که برجام به (نظام) تحمیل کرده است حاضر به ترک این معاهده ذلت‌بار نیستند و در پی تحمیل FATF و CFT هستند و... بدیهی است که آمریکا سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های تروریستی جای دهد!.

یک روزنامه دیگر حکومتی نوشت: آمریکایی‌ها که دیده‌اند برخی در نظام از توهم وجود سایه جنگ می‌ترسند تلاش دارند باز هم مسیر امتیازگیری را به‌دلیل سایه جنگ طی کنند.

دراین میان، آخوند جعفر منتظری، دادستان جنایتکار خامنه ای گفت: دشمنی آمریکا یک امر جدیدی نیست و ما این دشمنی را در صحنه‌های مختلف از جمله حمایت از مجاهدین شاهد بودیم.