وحشت حکومت آخوندی از لیست‌گذاری سپاه پاسداران و بلوفهای مهره های خامنه ای

 

اظهارات هراس‌آلود امام جمعه‌ها و مهره‌های خامنه ای در نمایش‌ جمعه‌های شهرهای مختلف از لیستگذاری سپاه پاسداران

آخوند علم الهدی نماینده و امام جمعه خامنه‌ای در مشهد ۲۳ فروردین ۹۸:سپاه یک بخشی از حکومت است بخشی از حکومت یک کشوری که جزو سازمان ملل هست این را نمیشه تروریست گفت تروریزم مال یک دسته بی سر و سامانی ست که به یک نظام وابسته نیست همه محکوم کردند این یک حرکت غیرقانونی است این یک تخلف از قرارهای بین المللی است که بخشی از حکومت را تروریست بگویند.
تکبیر نشانگر احساسات است حالا برادر عزیزی از گوشه‌یی عواطفش تحریک شد گفت تکبیر اما انصافاً تکبیر بی مزه‌ای بود. بنا شد آقا تکبیر آبرومند بدهید نه این‌که شعارهای دیگه پس یک تکبیر آبرومندی بدهید.


آخوند موحدی کرمانی در تهران: نمی‌دانم دونالد ترامپ چه بلد است، چه کار می‌کند و چه می‌فهمد. خامنه ای اجازه دهد سپاه تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کند.
آخوند عبوس در سمنان: دشمنان به خیال خود با تروریستی نامیدن سپاه جوی ناآرام و به نفع خود در ایران و منطقه ایجاد می کنند.
آخوند سعیدی در قم: امروز توان نیروهای مسلح آماده مقابله با هر نوع تهدیدهای دشمن هستند.
آخوند طباطبائی نژاد در اصفهان: تروریست اعلام کردن نیروی نظامی یک کشور تنها از آمریکا و ایادی آن بر می آید.

حیدری سرکرده نیروی زمینی ارتش تحت امر خامنه‌ای، ۲۳ فروردین ۹۸: دشمن از عصبانیت خود در قبل عصبانیتی که داره دست به هر ترفندی میزنه که اختلافی ایجاد کنه، پایه های نظامی ما را سست کنه، اگر تصمیم گرفتید که سپاه پاسداران ما را جزو گروههای تروریستی قرار بدهید می خواهم بگم که دست ارتش در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ما، در دست ولی معظم فقیهه.

پاسدار سعید جلیلی، دبیر قبلی شورای عالی امنیت آخوندها و نماینده کنونی خامنه‌ای در شورای عالی امنیت رژیم با سوز وگدازگفت: اگر ما امروز وقتی صحبت می‌کنیم از تروریزم ایران اولین قربانیان تروریزم بود یک گروهک‌های تروریستی بودند به‌ویژه گروهک (مجاهدین) شما میدانید ما بیش از ۱۷هزار شهید ترور داریم خب اینها کسانی که اینکار را کردند و خودشون هم ابایی ندارند از این‌که بگویند بله ما این ترورها را انجام دادیم. همین مقامات رسمی فعلی آمریکا با اونها می‌روند عکس یادگاری می‌گیرد.

وحشت حکومت آخوندی از لیست‌گذاری سپاه پاسداران:
حکومت آخوندی در یک اقدام نمایشی پس از جمعه‌بازارهای این هفته نمایش های در شهرهای مختلف با آتش زدن پرچم آمریکا و شعار مضحک سلیمانی می‌‌آید؛ امریکا می‌لرزد برگزار کردند.

همزمان جواد ظریف، وزیر خارجه حکومت آخوندی در نامه‌ای به دبیرکل متحد، نوشت: اقدام آمریکا تهدید جدی عیه امنیت منطقه است و تنش را به سطحی غیرقابل کنترل خواهد رساند.

آصفی، سخنگوی سابق وزارت خارجه رژیم نیز گفت: تا زمانی‌که آمریکا اقدامی انجام ندهد نظام نیز اقدامی انجام نخواهدداد.

حسن خمینی نوه دجال و جلاد خمینی گفت: اتفاق نا مبارک و و قیحانه‌ای است که رئیس‌جمهور آمریکا در تروریست نامیدن سپاه پاسداران داشته جا دارد که به ابعاد مختلف این حادثه بیشتر توجه بکنیم نیروی نظامی رسمی و قانونی کشور را تروریست نامیدن نتیجه یک مثلث نامبارکی است.


یک رسانه حکومتی هم نوشت: اگر امریکا بخواهد با (نظام) ایران بصورت مستقیم درگیر نظامی شود، با اقدام دولت ترامپ زمینه های قانونی آن فراهم است. امریکا با استناد به همین قوانین است که در برخی از نقاط جهان بدون کسب اجازه از دولت قصد به اهداف به ظاهر تروریستی حمله می کند.
این رسانه حکومتی افزود: با عنایت به اینکه سپاه بخش قانونی و رسمی ایران است، یک پارادوکس تمام عیار از سوی دولت امریکا ایجاد شده است که در تاریخ حقوق بین الملل جهان بدعت محسوب می شود!.