ترس و وحشت در جمعه بازارهای ولایت فقیه پس از لیست گذاری تروریستی سپاه جهل و جنایت

 

جمعه‌بازارهای رژیم آخوندی در شهرهای مختلف کشور، شاهد واکنشهای ترس آلود حکومتی پس از لیست‌گذاری سپاه پاسداران، بود.

آخوند عاملی در اردبیل: ؛ فقط از وزارت خزانه‌داری آمریکا ۳۵۰ نفر را بسیج کرده‌اند، پهلوانان جنگ روانی را جمع کرده‌اند، متخصصین سقوط شوروی سابق را بسیج کرده‌اند. ۱۷ هزار نفر را ترور کرده‌اند که در بین آن‌ها امام جمعه، آیت الله و قاضی وجود دارد. اکنون آنها به مشاوران پمپئو و جان بولتون تبدیل شده‌اند و معنی ورود آن‌ها به کاخ سفید این است که (نیروهای نظام) باید کشته شوند.

پاسدار یعقوب نظری سرکرده سپاه ضد امام رضا در نمایش جمعه مشهد ۲۳ فروردین ۹۸: توطئه منافقین یک اقدام کوچکی نبود اما خنثی شد که نتیجه نهایی اون در سال ۶۰ که اونها اعلام اقدام مسلحانه کردند. در موضوع امنیت شما شاهد هستید چه در اقداماتی که در داخل کشور صورت می‌گیرد چه گسترش این عمق امنیتی به خارج از کشور مسائل امنیتی و اطلاعاتی را نمی‌شود بیان کرد.

پاسدار سپهر جانشین سرکرده بسیج در قم: فتنه‌های ٧٨، ٨٨ و ٩٦ با تلاش بسیج و سپاه خنثی شد.

آخوند فلاحتی در رشت: در فتنه ۸۸ و ۹۶، سپاه پاسداران توانست نقشه شوم فتنه‌گران داخلی و خارجی را متلاشی کند.

آخوند کریمی تبار در ایلام: سپاه در لیست تروریست‌ها قرار گرفته و این یک موضوع عجیب است.

آخوند موحدی کرمانی، نمایش جمعه تهران ۲۳ فروردین ۹۸: من نمیدانم این ترامپ احمق چی بلد است و چی کار داره میکنه و چی می‌فهمه اصلاً چی کار میکنه بابا مگر میشه؟ آمریکا تهدید و تخریب ارکان اقتدار نظام اسلامی را هدف گرفته، همه می دانند بخیال خام خود دنبال فروپاشی نظام از درون و تسلیم مردمه آقای ترامپ با دم شیر بازی نکن!!! او می تواند اگر رهبر اجازه دهد با قدرت موشکی خود تل آویوو را با خاک یکسان کند.

آخوند حسینی در بندرگز: (نظام) باید بلافاصله از برجام خارج بشود که به نظر می‎رسد مجلس در این شرایط باید طرحی دو فوریتی تصویب کند. آمریکایی‎ها، از قاسم سلیمانی به‎عنوان یکی از تروریست‎ها نام بردند که با این اقدام دیگر بحث FATF اف ای تی اف و CFT سی اف تی هیچ معنایی نخواهد داشت و قطعاً باید از دستور کار خارج ‌شود.

آخوند معلمی در قائمشهر: ای کاش رئیس جمهور و کابینه سپاهی داشتیم چراکه وضع ما بهتر بود، عده‌ای حضور منطقه‌ای سپاه را بی‌فایده و نمایش موشکی سپاه را تحریک آمیز می‌نامند و باوجود کلاه گشادی که در برجام بر سر (نظام) رفته به دنبال تصویبFATF اف ای تی اف هستند.

آخوند حسینی نصب در سلطانیه: بهترین حمایت نمایندگان از سپاه، این است که لایحه fatf را که به تحریم سپاه می‌انجامد از دستور کار مجلس خارج کنند و در عین حال مجمع تشخیص هم با حفظ هوشمندی باید مانع افتادن نظام در دام fatf اف ای تی اف شود.

آخوند امینی در مهران: (نظام) برای اینکه به آمریکا سیلی بزند باید فورا از برجام و لوایح FATF و CFT ( اف ای تی اف و سی اف تی )‌خارج شود.

آخوند برادری در تکاب: پوشیدن لباس پاسداری توسط نمایندگان مجلس کافی نیست و باید با تصویب طرح‌های ضد آمریکایی در مقابل آمریکا بایستند. گرین کارت مسؤلان باید جمع شود. بیانات احساسی دولت روحانی برای مقابله با دشمن کمک کار نخواهد بود و خارج کردن مسؤلان دو تابعیتی از دولت در این راستا ضروری به نظر می‌رسد.

 شیخ عطار قائم مقام اسبق وزارت خارجه رژیم آخوندی و سفیر پیشین رژیم در آلمان وحشت خود را در باره لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران توسط آمریکا ابراز کرد و گفت: هیئت حاکمه آمریکا تحلیل‌های مجاهدین را مبنای تصمیم‌گیری قرار داده‌اند.
وی که با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس مصاحبه می کرد افزود:‌ مجاهدین در طول ۴۰ سال گذشته در این حد به کاخ سفید نزدیک نبودند. جان بولتون زمانی هرسال در گردهمایی آنها در پاریس شرکت می‌کرد یا جولیانی وکیل ترامپ با‌ آنها بسیار نزدیک است و تحلیل‌های مجاهدین را مبنای تصمیم‌گیری قرار می دهند.