همبستگی ایرانیان آزاده در رم با هموطنان سیلزده در سراسر میهن

 

روز شنبه ۲۴ فروردین تجمعی توسط ایرانیان آزاده در مقابل پارلمان ایتالیا در شهر رم در میدان مونته چیتوریو در همبستگی و همدردی با هموطنان سیل زده و داغدار ایران برگزار شد.

همبستگی ایرانیان آزاده در رم با هموطنان سیلزده

در این برنامه نمایشگاهی از عکسهای دردآور خسارات سیل به جان و مال هموطنان سیلزده و تخریب شهرها و روستاها در معرض دید شهروندان و عابرین قرار گرفت. در این تجمع ابتدا اسماعیل محدث ضمن توضیح ابعاد گستردگی و خسارات ناشی از سیل که ۷۰ درصد کشور را در برمیگیرد یعنی ۲۸ استان، ۲۶۹ شهر و ۵۵۱۴۸ روستا و بعد از برشمردن علت گستردگی خسارات ناشی از سیل که تماما حاصل ماهیت ضدمردمی رژیم آخوندهاست گفتند:
اکنون دیگر از بدیهات است که حکومت آخوندی نه جمهوری است و نه اسلامی. ناز شصت مقاومت ایران که رژیم ولایت فقیه را «ضد بشر» خواند و با این تعریف، و فقط با این تعریف، می توان این جماعت بی چشم و رو که ملت بزرگ ایران را به گروگان گرفته است را معرفی کرد. رژیم ولایت فقیه با هر چه که انسانی است در تضاد است و با آن سر جنگ دارد؛ بنابراین جنگ با رژیم آدمخوار آخوندی برای هر انسان آزاده یک وظیفه مبرم است.
تجربه ۴۰ ساله نشان می دهد که از سپاه تروریستی پاسدار ان جز خونریزی و غارت و دزدی چیزی دیگری برنمی آید؛ برای حفظ جان انسان ایرانی و برای نگهبانی کرامت این ملت کهن تنها سه راه متصور است: سرنگونی، سرنگونی، سرنگونی! سزای این رژیم، سیل آتش است!.

همبستگی ایرانیان آزاده در رم با هموطنان سیلزده

همبستگی ایرانیان آزاده در رم با هموطنان سیلزده

همبستگی ایرانیان آزاده در رم با هموطنان سیلزده

سخنران بعدی آقای رضا اولیاء هنرمند و عضو شورای ملی مقاومت ایران بود. ایشان ضمن همبستگی و همدردی با هموطنان سیلزده گفتند: مسئول این سیل و ویرانی وحشتناک تنها رژیم آخوندی و پاسدارهای جنایتکارآن می باشند. رژیمی که به قتل عام زندانیان سیاسی وقتل عام تمامیت خاک وطن پرداخته است.
ما ازفراخوان خانم رجوی برای دراختیارگذاشتن امکانات سپاه وارتش به مردم حمایت می کنیم.
ما از درلیست گذاشتن سپاه پاسداران حمایت می کنیم اگر چه این امر خیلی دیر انجام گرفت.

همبستگی ایرانیان آزاده در رم با هموطنان سیلزده

در ادامه برنامه خانم سمیرا اردلان از انجمن جوانان ایرانی مقیم ایتالیا هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران صحبتهای خود را با تسلیت به هموطنان داغدار و سیل زده شروع کرد و گفت: واقعیت اینست که در طی دوران حکومت آخوندها، پاسداران برای ترویج امورات مربوط به صنایع و معادنی را که به عناوین مختلف تصاحب کرده است، طبیعت منطقه را دگرگون نموده‌اند و با احداث سدها ی متعدد مسیر آب را به کارخانه ها از جمله کارخانه ی فولادسازی و صنایع جنگی، پتروشیمی، هسته ای و غیره منحرف کرده است.
همزمان بستر خالی رود خانه ها تبدیل به منابع لایزال سو استفاده های ساختمانی و سودهای کلان شدند.
لایه برداریهای کلان خاک و حفر غارهای عمیق جهت فروش و صدور خاک مرغوب و کشتخیز ایران به کشورهای خارجی و از بین بردن جنگلها و تبدیل مناطق سبز به زمینهای قابل ساخت و ساز، محیط زیست را در معرض خطر هایی نظیر آنچه شاهدش هستیم قرار میدهد.
غیبت عمدی سپاه مجهز به پیشرفته ترین صنایع و تکنولوژی هایی برای تقابل با حوادث و وقایع غیر قابل پیش بینی ...؛ که فقط در شرایط اضطراری متصور هستند... نه فقط خجالت آور است بلکه بوی جنایت میدهد.
آخرین سخنران دکتر ویرجینیا پیش بین از جامعه پزشکان ایرانی مقیم ایتالیا هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران بود. ایشان در صحبتهایشان گفتند: ناتوانی و ماهیت ضدمردمی رژیم و ناآمادگی در برابر چنین وقایعی که تنها اتهام زدن و تقصیر به گردن مردم انداختن از طرف عوامل رژیم را در پی داشت و فقط اقدامات بی فایده و بی معنا از طرف دولتمردان بود این در حالیست که تنها کمکهای واقعی و کارساز از طرف خود مردم محلی و تعدادی روستاهای اطراف به مردم ستمدیده رسیده است. این واقعیتی است که رژیم ایران جنایاتش تنها زندانهای ایران را در بر نمیگیرد بلکه تمامیت ملت ایران آسیب دیده این رژیم ددمنش میباشند.
اشرف نشانان و شرکت کنندگان ضمن حمایتشان از کانونهای شورشی شعار دادند؛
پل دختر-معمولان تسلیت تسلیت شیراز گلستان تسلیت تسلیت خوزستان لرستان تسلیت تسلیت اهواز تسلیت تسلیت
عامل این ویرانی خامنه ای روحانی
اسلامو پله کردن مردومو ذله کردن
شعار هرایرانی مرگ برخامنه ای روحانی
مرگ بر سپاه پاسداران