اطلاعیه شماره ۱۰ - اقدامات سرکوبگرانه و استقرار حشد الشعبی و دیگر نیروهای مزدور در مناطق سیلزده


در حالیکه سیل ویرانگر مناطق بیشتری از کشور مانند خراسان و هرمزگان و کرمان و دیگر استانهای کشور را در بر میگیرد، فاشیسم دینی حاکم بر ایران بجای کمک رسانی به سیلزدگان به اقدامات سرکوبگرانه علیه مردم این مناطق و جلوگیری از اعتراضات مردمی مبادرت کرده است.

در همین رابطه پاسدار سرهنگ شاهین حسنوند اعلام کرد در استان خوزستان ۲۴ نفر به اتهام مسخره “پخش شایعات مربوط به سیل» دستگیر شدند.
از سوی دیگر در روزهای اخیر رژیم آخوندی شمار زیادی از شبه نظامیان وابسته به نیروی تروریستی قدس در عراق موسوم به حشدالشعبی را به بهانه توزیع کمک به سیل زدگان با سلاح و خودروهای زرهی به اهواز و دیگر نقاط خوزستان منتقل کرده است تا مردم معترض را سرکوب کنند.
رسانه های حکومتی برای سرپوش گذاشتن بر فضاحت حضور گسترده حشدالشعبی در مناطق سیلزده، به یک توجیه مسخره روی آورده و نوشتند این نیروها در هماهنگی با رژیم آخوندی برای حفاظت از عراق به خصوص شهر عماره در مقابل سیل به خوزستان رفته اند!
علاوه بر این بنا به رسانه های حکومتی یک گروه دیگر از مزدوران عراقی نیروی قدس موسوم به نجبا، «با بیش از ۱۰۰ خودروی سبک و سنگین، از مرز مهران وارد خاک ایران» شده اند... بنا به همین رسانه ها «تمامی مدیران دفاتر نمایندگی نُجَباء در عراق و رئیس شورای اجرایی جنبش، این کاروان را همراهی می‌کنند.»
از سوی دیگر شبه نظامیان افغانی و پاکستانی سپاه پاسداران (موسوم به فاطمیون و زینبیون) در برخی از مناطق سیل زده مانند لرستان مستقر شده اند.
پاسدار سرلشگر قاسم سلیمانی سرکرده جنایتکار نیروی قدس برای نظارت بر این اقدامات سرکوبگرانه شخصا به مناطق سیلزده رفته است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۵ فرودین۱۳۹۸ (۱۴ آوریل ۲۰۱۹)