مسدود شدن اینستاگرام خامنه ای، جلاد ابراهیم رئیسی، پاسدار محسن رضایی و ولایتی

 

رسانه‌های وابسته به سپاه پاسداران با سراسیمگی نوشتند: اینستاگرام که از صبح سه‌شنبه شروع به مسدودسازی حساب کاربری فرماندهان سپاه پاسداران کرده، این بار به سراغ صفحه رسمی اینستاگرام رفته و صفحه انگلیسی سایت خامنه‌ای در اینستاگرام (ولی فقیه) را از دسترس خارج کرد.

اینستاگرام آخوند جلاد ابراهیم رئیسی هم بسته شد
صبح چهارشنبه صفحه اینستاگرام، آخوند جلاد ابراهیم رئیسی، رئیس قضائیه خامنه ای نیز مسدود شد.
خبرگزاری سپاه پاسداران گزارش داد: اینستاگرام، اکانت ابراهیم رئیسی را مسدود کرد و اکنون غیرقابل دسترس شده است.

بسه شدن اینستاگرام پاسدار محسن رضایی
سایت پاسدار محسن رضایی، سرکرده سابق سپاه پاسداران و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی با اعلام خبر بسته شدن اینستاگرام وی، با ترس و سوز وگداز نوشت: پس از قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در فدرال ریجستر آمریکا به عنوان یک گروه تروریستی، اینستاگرام نخستین جایی بود که علیه سپاه اعلان جنگ کرد.


اینستاگرام ولایتی مشاور خامنه ای هم مسدود شد
کمپانی اینستاگرام، حساب علی اکبر ولایتی، مشاور خامنه ای را هم بعد ازلیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران مسدود کرد
رسانه های حکومتی نوشتند: صفحه اینستاگرامی علی اکبر ولایتی (مشاور ولی فقیه در امور بین الملل) هم مسدود شد.
ولایتی طی ۱۶ سالی که درمقام وزیر خارجه رژیم بود در اقدامات تروریستی در نقاط مختلف جهان دست داشت وتحت تعقیب بین المللی است.

خبرگزاری رسمی رژیم آخوندی:صفحه اینستاگرام سازمان مجاهدین خلق باز است اما صفحات مسئولان سپاه بسته است!.

خبرگزاری رسمی رژیم آخوندی روز ۲۸ فروردین نوشت: از صبح سه‌شنبه تعدادی از صفحات اینستاگرامی منتسب به برخی از مقامات نظامی و حتی دولتی فعلی و سابق کشور از جمله باقری فرمانده ستاد کل نیرو‌های مسلح، جعفری فرمانده کل سپاه، پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس، فدوی معاون هماهنگ‌کننده سپاه، سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، قالیباف شهردار اسبق تهران، عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق صداوسیما و کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح بسته شده است!. همچنین صفحات دیگری که با نام سپاه پاسداران و سپاه قدس در اینستاگرام فعالیت می‌کردند بسته شده است.
خبرگزاری رسمی رژیم با غیظ و سوزش بسیار نوشت: صفحه اینستاگرام سازمان مجاهدین خلق... باز است اما اینستاگرام، صفحات مسئولان سپاه را به دلیل تروریستی بودن بسته است!. هر تحلیلی در دنیایی که جای جلاد و شهید همیشه جابه‌جاست، دیگر زیاده می‌نماید.

خبرگزاری رسمی رژیم به حرفهای خامنه ای در ۱۴خرداد سال ۹۶ برسر گور خمینی جلاد اشاره دارد که با سوز و گداز بالا گرفتن جنبش دادخواهی و شعارهای نه شیاد نه جلاد در تحریم شعبده انتخاباتی رژیم گفت: توصیه میکنم کسانی که اهل فکرند، اهل تأملند در مورد دهه ۶۰ قضاوت میکنند جای شهید و جلاد عوض نشود.