دلداری ولی فقیه ارتجاع به سرکردگان و ایادی ترسیده نظام

 

خامنه ای به سرکردگان و ایادی ترسیده نظام دلداری داد که جنگی نخواهد شد.

همزمان با تکذیب خبر نیویورک تایمز در باره اعزام ۱۲۰ هزار نیروی آمریکایی به منطقه توسط رئیس جمهور آمریکا، ولی فقیه ارتجاع برای دلداری سرکردگان و ایادی رژیم بار دیگر به آنها اطمینان داد که جنگی نخواهد شد.

خامنه ای- تلویزیون رژیم ـ ۲۵اردیبهشت۹۸:«اینکه بعضیها مساله جنگ را در روزنامه و فضای مجازی مطرح میکنند، حرف بیخودی است. جنگی بنا نیست انجام بگیرد و انجام هم نخواهد گرفت و به توفیق الهی. نه ما دنبال جنگیم، آنها هم به صرفه‌شان نیست که دنبال جنگ باشند و میدانند که به صرفه‌شان نیست هیچ‌ کس از هیبت ظاهری آمریکا نباید بترسد بنابر‌این، دشمن را بعضی‌ها خیلی بعضیها بزرگ و خطرناک نکنند».

خامنه ای همچنین با تودهنی به مذاکره جویان داخل رژیم اعلام کرد: مذاکره سم است بااین دولت کنونی یک سم مضاعف است.
خلیفه نظام برای اینکه اوضاع از دستش در نرود سیاست سرکوب و انقباض در همه زمینه ها را به خورد سرکردگان ترسیده و ایادی وحشت زده نظام داد و گفت گزینه قطعی رژیم به گفته او مقاومت در همه زمینه هاست. خامنه ای به آنها اطمینان داد که فلز نظام زهوار در رفته آخوندها مستحکم است!.
تولیدات نظامی از جمله موشک‌های نقطه زن بالستیک و کروز با برد ۲ هزار کیلومتر ادامه می یابد و امکان دارد رژیم به غنی‌سازی ۲۰ درصدی اورانیوم روی بیاورد.
خلیفه ارتجاع در باره جنگ افروزیهای منطقه ای رژیم در سوریه و عراق و یمن و لبنان گفت: «عمق راهبردی ما در منطقه خیلی مهم است؛ خب برای هر کشوری مهم است؛ عمق راهبردی سیاسی و امنیّتی، چیز اساسی است برای حیات همه‌ی دولتها و ملّتها و ما بحمدالله عمق راهبردی‌مان در منطقه خیلی خوب است؛ اینها از این ناراحتند، میگویند بیایید روی مسائل منطقه صحبت کنیم یعنی شما عمق راهبردی‌تان را از دست بدهید؛ روی اینها میگویند مذاکره کنیم».
خامنه‌ای در یک لگد آشکار به آخوند روحانی افزود: «شرطی نکردن اقتصاد کشور به تصمیم این و آن»؛ یکی از مسائل مهم این است. اقتصاد را به این وابسته نکنیم که ببینیم آیا آمریکا آن معافیّتها را تمدید خواهد کرد یا نخواهد کرد. خود ما که مسئولین حکومتی هستیم، خیلی از فعّالیّتهای خودمان را به این موکول کرده‌ایم که ببینیم آن طرف که در اختیار ما نیست چه تصمیمی خواهد گرفت؛ خب وقتی ما این کار را میکنیم، فلان تاجر، فلان سرمایه‌گذار، فلان کار‌آفرین هم همین‌ جور ملاحظه خواهد کرد».
ولی فقیه ارتجاع در لگد بعدی به روحانی گفت: «برای اصلاح امور هم چشم به خارج از کشور نداشته باشید؛ دیگران به ما کمکی نخواهند کرد [بلکه] ضربه میزنند؛ خارج به ما ضربه [میزند]. اروپا را ملاحظه میکنید؟ این کشورهای اروپایی که دیگر آمریکا نبودند، با اینها که دعوایی نداشتیم ما، ما که با اینها اختلاف نداشتیم، با بعضی‌شان به‌اصطلاح روابط خوب دوستانه هم داشتیم. ملاحظه میکنید چه جوری برخورد کردند در همین قضیّه‌ برجام و تعهداتشان و مانند اینها. حالا جالب هم این است که هی هم تکرار میکنند که ما پایبند برجامیم».
خامنه ای همچنین با توسری زدن به اوباما به نحو سخیفی تلاش کرد اشل خود را بالا ببرد و گفت: «دولت قبل از اینها بااینکه ظاهرشان خیلی اتو‌کشیده‌تر و بهتر از اینها بود، اوباما حالا یک نامه‌ «فدایت شوم» برای ما نوشت و ما هم بعد از مدّتی یک جوابی به او دادیم و بلافاصله نامه‌ی دوّم را نوشت؛ من میخواستم باز هم جواب بدهم که در این بین فتنه‌ی ۸۸ پیشامد کرد؛ خوشحال رفتند سراغ فتنه‌گرها و دفاع از فتنه، حمایت از فتنه».
سخنگوی مجاهدین در مورد حرفهای خامنه ای گفت:
اولاً- جفتک اندازیهای خلیفه فرتوت ارتجاع پس از بمب گذاری در امارات و فرستادن پهپاد انفجاری به سعودی، تنها راه برای دلداری و آرام سازی سرکردگان ترسیده و ایادی وحشت زده است. اما رژیم با هر جفتک تروریستی، بیشتر در باتلاق فرو می‌رود.
ثانیاً-خامنه ای بیش از هر کس و قبل از هر کس از آمریکا و از جنگ میترسد و گمان میکند وقتی جنگی در میان نباشد میتواند با سرکوب و انقباض رژیم را حفظ کند.
اما شکلکهای ظریف در خارج، بگیر و ببندهای آخوند جلاد رئیسی و آخوند دژخیم علوی در داخل و اقدامات تروریستی پاسدار سلیمانی در منطقه راه بجایی نخواهد برد.
ثالثاً –جنگ اصلی با نظام ولایت و نجاست، جنگ مردم ایران و ارتش آزادی و کانون‌های شورشی است. خلیفه ارتجاع همچون شاه در مرحله پایانی، از باتلاق و مرداب خلاصی ندارد. مرگ شاه سلطان ولایت محتوم و گریز ناپذیر است.
آخوند روحانی رئیس جمهور شیاد ارتجاع بار دیگر با نمک پاشیدن بر زخم های سیل زدگان با وقاحت بی مانند ادعا کرد:
در ماجرای سیل شاهد بودیم ... که آن اتحاد توانست یک تهدید را به یک فرصت بزرگ تبدیل کند.
آخوند روحانی هراسان از اعزام ناوگان آمریکایی به منطقه گفت:«صبح ناوگانش را می فرستد و شب شماره تلفن می دهد.
ناظران سیاسی بازی گربه با موش را که رژیم درهم شکسته آخوندی باشد موجب تکدر خاطر رئیس جمهور ارتجاع میدانند که به آمریکا امید بسته و به گفته خامنه ای بسیاری از کارها را به تصمیم های آمریکا موکول کرده بود».