استرون استیونسون: مأموران ملاها در سراسر اروپا عمل می کنند

 

تایمز اسکاتلند-۱۵مه ۲۰۱۹(۲۵اردیبهشت۹۸) مقاله‌ای به قلم استرون استیونسون، هماهنگ کننده کارزار برای تغییر در ایران با عنوان «مأموران آخوندها در سراسر اروپا عمل می‌کنند» نوشته است.

این گزارش می گوید:‌ گزارشهایی مبنی بر اینکه مأموران وزارت اطلاعات رژیم ایران ممکنست در گلاسگو عمل کنند نباید موجب شگفتی ناظرانی شود که وقایع رژیم مستبد مذهبی آخوندها را دنبال می‌کنند.
 درسال ۲۰۱۳، دولت آمریکا پس از تحقیقات کامل و جامع پنتاگون و کتابخانه کنگره گزارشی را تحت عنوان نمودی از وزارت اطلاعات رژیم ایران منتشر کرد.
این گزارش کشف کرد که کار اصلی مآموران وزارت اطلاعات رژیم ایران شناسایی و حذف مخالفان رژیم در داخل و خارج و هدف عمده آن جنبش اصلی اپوزیسیون دمکراتیک ایران، سازمان مجاهدین خلق ایران و مریم رجوی است.
آمریکا دو مأمور وزارت اطلاعات در انگلستان را شناسایی کرد که علیه محل استقرار مجاهدین خلق ایران در عراق و آلبانی جاسوسی می کردند.
همان سال وزارت کشور آلمان در گزارشی اعلام کرد اولویت اطلاعات ایران ”جنگ با اپوزیسیون در داخل و خارج بود.“
ژوئن گذشته پلیس آلمان یک دیپلمات سفارت رژیم ایران در وین را دستگیر کرد. دو مظنون به بمبگذاری اعتراف کردند سفیر رژیم در وین مواد انفجاری را به آنها داد و دستور کارگذاری این مواد را در یک گردهمایی اپوزیسیون ایران در نزدیک پاریس به آنها داده است. در این گردهمایی سیاستمداران ازجمله رودی جولیانی و نیوت گینگریچ شرکت داشتند و خود من هم بعنوان یک مخالف طولانی مدت رژیم فاشیستی در ایران در آنجا بودم.
متهمان این بمبگذاری اکنون در انتظار محاکمه هستند. اقدامات مشابهی علیه توطئه های تروریستی رژیم ایران در آمریکا، دانمارک، بلغارستان، هلند و دیگر کشورهای اروپایی انجام شد که سبب گردید تحریمهایی علیه رژیم ایران اعمال شود و تعدادی از مآموران آن ‌در لیست تروریستی گذاشته شوند.
درسالهای ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ زمانیکه پرزیدنت هیات رابطه با عراق در پارلمان اروپا و رئیس گروه پارلمانی دوستان ایران آزاد بودم، پلیس استراسکلاید به من هشدار داد که ممکنست هدف قرار بگیرم. من مقالاتی که آخوندها را متهم به به‌راه انداختن جنگ سایبری در غرب می‌کرد منتشر می‌کردم، متوجه شدم که وبسایت من پاک شده و آرشیو ۲۰ ساله‌ام از دست رفت. این یک عملیات انتقامجویانه علیه من بود.
کاملا محتمل است که وزارت اطلاعات رژیم ایران مأمورانی دارد که مخالفان رژیم در اسکاتلند را تعقیب می کنند. مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، رژیم ایران را ”حمایت کننده بین المللی تروریزم“ می نامد. دولت ترامپ به تازگی سپاه پاسداران، گشتاپوی رژیم ایران، را در لیست سیاه تروریستی آمریکا قرار داد.
سپاه پاسداران تقریبا تمام جوانب اقتصاد ایران را کنترل می کند و لیست گذاری تروریستی آن می تواند برای رژیم مرگبار باشد. به همین خاطر، هواداران جنبش اپوزیسیون در اسکاتلند باید بسیار هوشیار باشند.