رژیم آخوندی محاصره در بحران‌ها دست به دامان کشورها برای واسطه گری

رژیم در محاصره بحرانها علاوه بر ژاپن از عراق، عمان، قطر و پاکستان نیز درخواست واسطه گری کرده و طرف آمریکایی هم به بازی گربه با موشهای عمامه دار ادامه میدهد.

آخوند روحانی رئیس جمهور ارتجاع در روز چهارم خرداد از کثرت و شدت فشارهای آمریکا بر روی رژیم آه و ناله سر داد و گفت: امروز شرایط ما ویژه هست این که کشتی من می خواهد در فلان بندر پهلو بگیرد ۱۰ روز است ایستاده و آمریکا مرتب با آن کشور در تماس است که نگذارد این کشتی پهلو بگیرد و بارش را خالی کند در تاریخ ایران نبوده.
اینکه وزارت خارجه آمریکا با یک کشور کوچک به خاطر یک کشتی ایرانی مرتب در تماس باشد حتما در این چهل سال نبوده این که یک کشتی نفتکش نفت ایران را منتقل می کند در تمام مسیر ماهواره ها تعقیب اش می کنند شماره آن را ثبت بکنند و بگویند الان کجاست بگویند کی می خرد کی می فروشد در تاریخ ایران نبوده این اولین بار است نمی‌خواهم بگویم با اینکار آمریکا با این کار ما را به زانو در می آورد به زانو در نمی آورد.
اگر این که من می‌گویم واقعیت هست پس کی مقصر نگفته اگر واقعیت نیست پس من را به محاکمه بکشید من به عنوان مسئول کشورم این جا در حضور مسئولین بسیاری از رسانه های مهم کشور دارم به صراحت اعلام می کنم که شرایط ما یک شرایط بسیار سختی هست.

سخنگوی وزارت امور خارجه رژیم در واکنش به خبر مربوط به آغاز مذاکرات حکومت آخوندی و آمریکا گفت، هیچ گفتگوی مستقیم یا غیرمستقیمی بین ایران و آمریکا وجود ندارد.
خبرگزاری حکومتی ایسنا گزارش داد: عباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه رژیم اخبار منتشر شده به نقل از یک مقام کویتی مبنی بر آغاز گفتگوی ایران و آمریکا را قویاً رد و تاکید کرد: هیچ گفتگوی مستقیم یا غیرمستقیمی بین ایران و آمریکا وجود ندارد.

عباس عراقچی، معاون وزیر خارجه رژیم که برای گدایی مذاکره با کشورهای همسایه، راهی عمان، کویت و قطر شده است، گفت: هیچ گفتگوی مستقیم یا غیرمستقیمی با آمریکا نداریم، اما آماده مذاکره با همه کشورهای حوزه خلیج فارس برای برقراری روابطی متوازن و سازنده بر پایه احترام و منافع متقابل هستیم.

پیش از این جواد ظریف به روسیه، ترکمنستان، هندوستان، ژاپن، چین و پاکستان و سپس به عراق سفر کرده بود.
العربی الجدید در باره دوره‌گردی بی‌سابقه رژیم نوشت: گویا سفرهای ظریف به شرق و کشورهای منطقه تمامی ندارد.