بحران رژیم و جنگ گرگها برسر ماجرای وزیر قاتل و رابطه میترا استاد با وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه.

 

دو روز بعد از قتل فجیع میترا استاد توسط محمدعلی نجفی از کارگزاران ارشد حکومت آخوندی، بحران درونی رژیم و جنگ گرگها درمرداب سرنگونی در این زمینه نیز بالا گرفته است.

کیهان خامنه ای با نگرانی از خراب شدن این فضیحت روی سر تمامیت نظام، خواهان جلوگیری از سوءاستفاده «ضدانقلاب» از این موضوع شده است.
این درحالیست که یک رسانه باند خامنه ای با تیتر درشت و چاپ عکسی از نجفی این ماجرا را «شلیک به اصلاحات» توصیف کرده است.

از سوی دیگر، به دنبال اظهارات دختر نجفی که به نقل از پدرش از ارتباط میترا استاد با وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران صحبت کرد، وزارت اطلاعات با سراسیمگی به تکذیب این ارتباط پرداخت.
خبرگزاری حکومتی ایسنا نوشت: دستیار ویژه وزیر اطلاعات اعلام کرد: همسر دوم نجفی، شهردار سابق تهران، هیچگونه ارتباط و همکاری با این وزارتخانه نداشت.
وی افزود: پخش اینگونه ادعاهای کذب موجب تشویش افکار عمومی و قابل پیگیری قضائی است.

این در حالیست که نجفی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگاران گفت:
خبرنگار: آقای دکتر من سؤال اولم، شما توی صحبتهایتان اشاره کردید که یک نهاد امنیتی صحبتهای مکالمات شما را شنود می‌کرده و در اختیار خانم استاد قرار میداده.
نجفی: اجازه بدید خیلی باز نکنم ولی در چند مورد مطلع شدم. خودم در واتس‌آپ صحبتهایی که برای ایشون فرستاده بودند رو (شناختم).


پس از دستگیری محمدعلی نجفی به دنبال قتل میترا استاد، دختر نجفی گفت میترا استاد با سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات رژیم در تماس بوده است.

دختر نجفی در دادسرای رزیم در تهران نیزگفت: «میترا استاد با ارگانهای خاصی رابطه داشت و از همین طریق به پدرم تسلط پیدا کرده بود و او را تحتفشار قرار میداد.

دو نامه بوده که توی سه برگ شش صفحه به من نوشته بودند، مطالبی که توی نامه بوده همین دیگه، که با وزارت اطلاعات در تماس بوده (این خانم) با سپاه پاسداران در تماس بوده. دادستان که اومد خودش رفته اولاٌ بدون مجوز رفتند خونه در محل خانه ما.
صدای یک مرد: شما چون میگویند دخترهای نجفی هم آمده بوده با راننده شما خودتان آنجا بودید؟

با بالاگرفتن بحران بر سر علنی شدن یک مورد از جنگ قدرت و فساد حکومتی در رأس رژیم، کیهان خامنهای نوشت: ضدانقلاب درصدد است از این پرونده جنایی سواستفادههای خاص خود را بکند. برخورد با تهمتزنان و شایعهپراکنان به موازات اطلاعرسانی به موقع و منصفانه، راهی معقول برای برخورد با حاشیه سازان است.
این منبع افزود: خبر «اعتراف نجفی به قتل همسر دومش» به قدری تاسفبار و باورنکردنی بود که عصر روز سه شنبه افکار عمومی، رسانه ها و تحلیلگران سیاسی را در شوک و بهت فرو برد و هنوز که هنوز است این شوک با انتشار جزئیات و حواشی مربوطه ادامه دارد.
کیهان خامنه ای اضافه کرد: نجفی میگوید: میترا استاد قصد داشته اسرار زندگیش را رسانه ای کند و مدام شهردار اسبق را تهدید به افشاگری میکرده است.چه چیزی باعث شد تا نجفی ریاضیدان باآنهمه اعتماد به نفس در جایگاه جانی بنشیند و مانع از افشای اسرار شود؟

رسانه های باند مغلوب نظام درواکنش به عملکرد رادیو تلویزیون تحت کنترل خامنه ای نوشتندکه چرا ماجرای قتل همسر محمدعلی نجفی را با سرعت بیشتری از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری پوشش داده و به دنبال بهرهبرداری سیاسی از ماجراست؟
صدا و سیما تصاویری را پخش کرده که در آن محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران به قتل همسرش اعتراف میکند و خبرنگار در حضور چند مقام انتظامی دیگری اسلحهای را در برابر دوربین نشان داده و می گوید: اسلحه ارتکاب جرم است. او درحالی که گلوله های آن را خالی میکند و میشمارد درباره تعداد گلوله های شلیک شده به مقتول توضیح میدهد.
این ویدئوها در کنار ویدئویی که در رسانه ها منتشر شده و لحظه ورود نجفی به پلیس آگاهی را نشان میداد بسیار عجیب و غیر طبیعی مینماید. سوالات بسیاری درباره انتشار این ویدئوها وجود دارد. چگونه خبرنگار صداوسیما میتواند به ابزار قتل دسترسی داشته باشد، آن هم فقط چند ساعت پس از وقوع جنایت؟
رسانه های باند مغلوب نوشته اند: پنج بار صدای شلیک در ساختمان شنیده میشود و فصل نویی در سیاست (نظام) شکل میگیرد؛ فصلی که جریان اصلاحات به صورت عام و کارگزاران به صورت خاص، زیر فشار آن باقی خواهند ماند.