بالاگرفتن جنگ گرگها در فضیحت وزیر قاتل و زن اطلاعاتی


در حالی که روز پنجشنبه جسد میترا استاد دفن شد، پشت صحنه جنگ گرگها دراین ماجرا هم چنان در منابع حکومتی آشکار است

به دنبال انزجار شدید عمومی از پخش مهندسی شده دستگیری و تسلیم نجفی در تلویزیون تحت امر خامنه ای، دادسرای جنایی رژیم به ناگزیر اعلام کرد، به زودی علیه صدا و سیما اعلام جرم میشود!.

یک وکیل دادگستری رژیم نیز گفت: بعد از حادثه قتل اتفاقات عجیبی در مرحله تحقیقات مقدماتی رخ داد و شاهد بودیم که هیچ یک از حقوق متهم رعایت نشده است.
وی افزود: موارد قانونی بسیاری در این پرونده نقض شده است؛ از جمله اینکه آلات جرم پیش از هرگونه بررسی به خبرنگار صدا و سیما سپرده شده و بدون اعلام نظر مرجع رسمی، خبرنگار آن سلاح را آلت قتاله خوانده و حتی گلوله ها را که باید برای انگشت نگاری ارسال شود، دستمالی میکند.

یک حقوقدان دیگر رژیم نیز می گوید: این نمایش کاملاٌ مدیریت شده است.

از سوی دیگر، روزنامه سپاه پاسداران درباره ارتباط میترا استاد و سپاه و وزارت اطلاعات در استدلال مسخرهای برای تبرئه کردن سپاه نوشته: کسی نمیپرسد این سیاستمدار ورشکسته، چقدر به عنوان یک سوژه امنیتی میتواند مورد توجه باشد! آنان کوشیدند بگویند ورود میترا استاد به زندگی نجفی نقشه ای از سوی محمدباقر قالیباف بوده است!.

خبرگزاری سپاه پاسداران نیز در واکنشی تدافعی نوشته است: جدا از واکنش های پراکنده، قاطبه اصلاح طلبان سراسر شب قدر را در شوک و بهت به سر می بردند. البته آن ها تنها یک شب وقت نیاز داشتند تا طوری ورق را برگردانند که نه تنها قاتل تطهیر شود، بلکه خود را در جایگاه مدعی قرار دهند!.

روزنامه حکومتی آرمان نیز روی تیتر شلیک به قلب اصلاحات انگشت گذاشته و می نویسد: روزنامه وطن امروز در صفحه اول خود، کار نجفی را به پای کلیت جریان اصلاحات نوشت و تیتر زد: «شلیک به قلب اصلاحات».
صادق کوشکی، از باند خامنه ای هم نوشته است: «مجموعه اصلاحات فقط یک قاتل کم داشت که آن هم جور شد».
علی شکوریراد از باند مغلوب رژیم نیز نوشت: «سرنوشت نجفی وضعیت بیرونزده مجموعه تعارضات اخلاقی، سیاسی، اجتماعی، مدیریتی و... غرقابی است که همه در آن گرفتارند. علیرضا معزی دبیر شورای اطلاعرسانی دولت روحانی نیز با انتقاد از نحوه عملکرد رادیو تلویزیون رژیم نوشت: این شور و هیجانزدگی صداوسیما که از قاب تلویزیون بیرون زده قابل توجیه نیست مگر اینکه پای انگیزهها و دلایل فرامتنی در میان باشد.
دراین میان، عبدالرضا داوری، مشاور محمود احمدی نژاد هم نوشته است: ‎نجفی فردی با نفوذ است و میتوانست با مبلغی محدود، حذف فیزیکی ‎میترا استاد را برونسپاری کرده و ردپایی هم از خود باقی نگذارد.