واکنش زبونانه رژیم در قبال مواضع اجلاس سران عرب و کشورهای خلیج فارس علیه رژیم

 

بدنبال برگزاری اجلاس فوق العاده سران عرب و اجلاس سران کشورهای خلیج فارس در مکه و صدور بیانیه هایی علیه تروریسم و جنگ افروزیهای رژیم در منطقه، رژیم آخوندی زبونانه واکنش نشان داد و این بیانیه ها را رد کرد.

حکومت آخوندی همچنین تلاش کرد صورت سیلی خورده خود را با موضعگیری برهم صالح رئیس جمهور اسمی عراق رئیس جمهور اسمی عراق که برای خوشامد رژیم از امضای بیانیه پایانی خودداری کرده بود، سرخ کند.
برهم صالح که تنها حامی رژیم ‌آخوندی درکنفرانس سران عرب بود، در ضمن حرفهایش گفت: بحران منطقه‌ از جنگی خبر میدهد که نه از تاک نشان میماند و نه از تاک نشان.
سخنگوی مجاهدین تاکید کرد: هم تاک و هم تاک نشان این رژیم خونریز، خاکستر و نابود باید گردد. این پیام تیک تاک زمان است.

تلویزیون رژیم: «سخنگوی وزارت خارجه بیانیه سران برخی از کشورهای عرب و خلیج فارس را که در آن اتهامات بی اساسی علیه کشورمان مطرح شده را رد و محکوم کرد. موسوی گفت تلاش عربستان برای تجمیع آرای کشورهای همسایه و عربی را ادامه فرایند بی سرانجامی می دانیم که امریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهور اسلامی ایران طی می کنند.
… رژیم سعودی در اجلاس سران برخی کشورهای عرب، بار دیگر اتهامات بی اساس آل سعود را علیه ایران تکرار کرد همچنین در این نشست دبیرکل اتحادیه عرب، به صراحت از اقدامات و جنایات عربستان در یمن حمایت کرد اما عراق ضمن اعتراض به بیانیه پایانی و ضدایرانی نشست سران اتحادیه عرب تاکید کرد در تدوین این بیانیه مشارکت نداشته و با آن مخالف است رئیس جمهور عراق گفت ایران کشور مسلمان و برادر است و امنیت و ثبات آن به نفع منطقه و کشورهای عربی است».