پریشان‌گویی و پوشال بافی خامنه ای در سالمرگ خمینی ملعون

 

سخنرانی ولی فقیه ارتجاع در سالمرگ خمینی ملعون، بحر طویلی از پریشان گویی و پوشال بافی بود.

خامنه ای برای سرپوش گذشتن بر گرفتاری نظام منفور و درهم شکسته آخوندی درگرداب بحرانهای سرنگونی، از سر استیصال و با جیب خالی، به کشیدن چک بی محل و نازیدن به تظاهرات میان تهی روز قدس و ۲۲ بهمن پرداخت و گفت: شما ببینید در ۲۲ بهمن سال ۹۷ یعنی همین چهار پنج ماه قبل از این چه اجتماع عظیمی در خیابانهای سراسر کشور به راه افتاد...
بدانید همینکه شما در همین روز جمعه آخر ماه رمضان این جور در صحنه حاضر بشید کلی محاسبات دشمن به هم می‌ریزه و اختلال پیدا میکنه.

خامنه ای تلاش کرد به نیروهای مأیوس و روحیه باخته نظام ولایت روحیه بدهد و ضمن حمله به باند روحانی که دنبال مذاکره و تعامل هستند، به کارگزاران نظام هشدار داد خطر عقب نشینی خیلی بیشتر است.
مضحک اینکه، ولی فقیه ارتجاع درعین حال ترس و ملاحظه کاری خودش را با دهنه زدن به شعارهای نبرد با آمریکا که سرداده شد، برملا کرد.

وی گفت:‌«مواجهه ما با مسائلمان و با دشمنانمان باید اولاٌ شجانه باشد، مرعوبانه نباشد، ثانیا امیدوارانه باشد، مأیوسانه نباشد. ثالثاٌ عاقلانه و خردمندانه باشد هیجانی و احساساتی سطحی نباشد. اگر به این کیفیت حرکت کردیم، مبتکرانه باشد از روی انفعال نباشد، ابتکار کنید ترانزیشن هر جا ما ایستادگی کردیم، مقاومت کردیم توانستیم پیش بریم هر جا تسلیم شدیم طبق میل طرف مقابل حرکت کردیم ضربه خوردیم. ضربه خوردیم مثالهای واضح وجود دارد ترانزیشن مقاومت یک امر ممکن است درست نقطه مقابل فکر غلط کسانی که می‌گویند و تبلیغ می‌کنند که آقا فایده‌ای نداره. قایده‌ای نداره چطور میخواهید مقاومت کنید طرف گردن کلفت است طرف قویست این خطای بزرگ این‌جاست. ترانزیشن مقاومت البته هزینه دارد بدون هزینه نیست. اما هزینه تسلیم در مقابل دشمن بیشتر است از هزینه مقاومت. وقتی شما تسلیم میشید در مقابل دشمن باید هزینه بدید...
هزینه سازش هزینه تسلیم هزینه عدم مقاومت از هزینه مقاومت به مراتب بیشتره. هزینه مادی هم داره، هزینه معنوی داره
شعار نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا
خواهش می‌کنم توجه کنید خواهش می‌کنم ما حالا بحث نبرد رو نمی کنیم بحث مقاومت رو می‌کنیم. بحث نبرد جداگانه است. ایستادگی و مقاومت و عقب‌نشینی نکردن رو من دارم میگم درست توجه کنید.
ولی فقیه ارتجاع، اظهارات ترامپ درمورد مذاکره با رژیم و این که گفته بود به شرط تغییر رفتار حاضر به قبول همین رهبری رژیم است را ”زرنگ بازی” و ”مردرندی” خواند و ضمن این که تلاش می کرد توپ را به زمین ترامپ برگرداند، دو بار هشدار داد: آمریکایی ها نزدیک نشوند! 
روی اندیشه مقاومت شروع میکنند وسوسه کردن تردیدافکنی آقا چه فایده‌ دارد آقا نمیشه، باید اندیشه مقاومت از ترفند دشمن مصون بمانه و با ترفند دشمن تضعیف نشود. ترفند دشمن هم اقسام و انواعی دارد. گاهی تهدید میکنه، گاهی تطمیع می‌کنه. مثل همین مردرندی اخیر این رئیس جمهور محترم آمریکا که اخیراٌ ایشون اظهار کرده که ایران با همین رهبران کنونی هم می‌تواند به پیشرفتهای بزرگی برسه. این معنایش این است که رهبران کنونی ایران، ما نمیخواهیم شما را براندازی کنیم، ناراحت نباشید. ماقصد براندازی شما را ندرایم ما شما را هم حاضریم قبول بکنیم. این البته یک زرنگ بازی سیاسی است خطاب به رهبران ایران. البته این حرف درسته... اما شرطش این است که آمریکاییها نزدیک نیایند. شرط پیشرفت اینه که آمریکاییها نزدیک نیایند.
این زرنگ بازی سیاسی این آقا مسئولان جمهوری اسلامی رو فریب نمیده. ملت رو هم فریب نمیده. باید آمریکاییها نزدیک نشوند...».