ویراژ ولی فقیه ارتجاع به جانب فلسطین برای دور زدن مسأله ایران

 

خامنه‌ای در نمایش حکومتی عید فطر، از فرط استیصال و چنته خالی، حرفهای مسخره و میان تهی خود را در مورد نمایشهای ورشکسته و بخشنامه یی روز قدس در سالمرگ خمینی را بازهم تکرار کرد.

وی برای رفع نگرانی و روحیه دادن به نیروهای ترسیده و سردرگم رژیم مدعی شد که این نمایشها محاسبات دشمنان نظام دجال را نشان میدهد.

خامنه ای ـ ۱۵ خرداد ۹۸: «در روز جمعه‌ی آخر ماه مبارک رمضان و در این راه‌پیمایی عظیم سراسری در سراسر کشور؛ این حرکت بزرگی بود و شاید خیلی‌ها توجّه نکنند که این حضور قوی و مستحکم مردم چقدر تأثیر میگذارد در سیاستهای جهانی، در نظرها و اراده‌های دشمنان ملّت ایران و محاسبات آنها را دچار اختلال میکند».
ولی فقیه ارتجاع برای دور زدن مسئله ایران بجانب فلسطین ویراژ داد و غیظ خود را از انزوای بی سابقه در کنفرانس سران کشورهای اسلامی در مکه را برملا کرد و گفت: «در مسائل بین‌المللی، مسئله‌ی فلسطین، این روزها جزو مسائل درجه‌ی یک دنیای اسلام است. خیانت برخی از جهات کشورهای اسلامی، موجب شده است که صریحاً نسبت به مسئله‌ی فلسطین، اقدامات خائنانه انجام بدهند.
این اجلاسی که در بحرین قرار است اتفاق بیفتد که اجلاس متعلق به آمریکایی‌هاست لاکن حکام بحرین با ضعف خودشان با ناتوانیهای گوناگون خودشان با روحیه بسیار بد ضدمردمی خودشان و ضداسلامی خودشان زمینه‌ساز این کار شدند».
خامنه‌ای که نهادهای تحت کنترل او به خصوص سپاه تروریستی پاسداران با صرف سرمایه های مردم در صدور تروریسم و جنگ افروزی و با سدسازیهای بی رویه و قتل عام طبیعت، مسبب اصلی آسیب پذیری مردم ایران در برابر سیل هستند، در منتهای دجالگری برای شرایط وخیم هموطنان سیل زده، اشک تمساح ریخت و تلاش کرد تبهکاری رژیم را برسر مسئولان و دولت بی‌اختیارش سرشکن کند.
خامنه ای ـ ۱۵ خرداد ۹۸: «بخصوص به مسئولین محترم مسئله‌ی سیل‌زده‌ها را مبادا به دست فراموشی بسپرید. مسائل سیل‌زده‌ها مسائل مهمی است؛ دنباله‌ی این مسائل را با جدّیّت باید گرفت».

 خامنه ای در دیدار باسفرا و سرکردگان رژیم، غیظ و سوزش شدید خود را از رسوایی و انزوای سیاستهای خائنانه رژیم علیه مقاومت فلسطین و محکومیت گسترده تقرقه اندازی رژیم درجهان اسلام و همدستی آخوندها و سپاه جنایتکار پاسداران با رژیم اسد در کشتار مردم سوریه را، برملا کرد.
ولی فقیه ارتجاع به ویژه از کنفرانسهای سران کشورهای عربی و اسلامی در کنفرانسهای مکه، به ویژه کنفرانس اسلامی که با شرکت ۵۵ کشور برگزار شد و یک صف آرایی بی سابقه در برابر سیاستهای تروریستی وجنگ افروزانه رژیم بود، به سوز و گداز پرداخت.

خامنه ای ـ ۱۵ خرداد ۹۸: «امروز شما نگاه کنید به منطقه ما می بینید صف آراییها به جای اینکه بین اسلام و کفر باشد، بین مؤمنین و متجاوزین باشد، صف آراییها بین خود مسلمانها است. یک کشور اسلامی با مردم مسلمان امّا حاکمان لاابالی به معنای واقعی کلمه- پیدا میشود که به جای دشمنی با رژیم غاصب صهیونیستی، در کنار او قرار میگیرد، به نفع او کار میکند، به نفع او حرف میزند، به نفع او شعار میدهد، آن وقت با یک کشور اسلامی مبارزه میکند. این توفیق را دشمنان متأسّفانه پیدا کردند و بین کشورهای اسلامی، بین برادران، صفآرایی و معرکهآرایی درست کردند».